Friday, September 3, 2010

Hidup aku....Hunny!!!

hunnyMADU!!!
Hunny...That's my name... Aku ank jati Terengganu.... Mak ngan abah memang asal Terengganu n aku dilahirkan pon di Terengganu...Lahir  pada bulan tujuh..kalau ikot bln islam aku tak berape ingat la..huhu...hobi aku...aku ni mmg suke sgt nyanyi tp xbercita2 pon nk jd penyanyi coz aku ni penakot..takot nk berdepan ngan org ramai...'ketaq lutut'....aku lahir lam keluarga yg sderhana...xde la berharta sgt...skang still blaja di sebuah kolej perubatan...Status!!!huhu..dh berpunyer...haha...


PERJALANANKU BERGELAR STUDENT...
happy time!!!
Thn 2009 adalah tahun yg paling bz bg aku...mase tu aku bru 18 thn...Permulaan thn 2009, aku bekerja sbg 'mak cik kantin' di sebuah sek rendah lam kg aku tu..syok jgk...dpt jmpe dak2 kcik yg cmel2...mcm ak...huhu..lepas tu aku terima tawaran berkhidmat utk negara...besar amanat yg aku dpt tu...dgn smngat yg jitu,aku kuatkan aty tuk sertai PLKN sesi kedua...aku dihantar ke Cherating,Pahang...Selama 3 bln disana,aku dilatih ngan pelbagai aspek kehidupan...Disiplin,kerjasama,berdikari n mcm2 lg...dr situlah aku belajar mengenali diri aku yg sebenar... Pastu aku terima tawaran belajar peringkat diploma dlm jurusan Sains di UITM, Negeri Sembilan...tp aku xlme disne...Slpas satu semester,aku terima lg tawaran drpd kerajaan...Aku mendapat tawaran belajar dlm jurusan x-ray dibawah KKM...syok habis....huhu....fuh....tahun yg cukup meletihkan....


DUNIAKU SEKARANG....
Menjd seorg pelajar mmg best...ada akn merindui saat2 ini bila anda semua dh mningkat dewasa...xlme lg umo ak dh nk msok alam 20-an...so apa yg dh berlaku dlm usia belasan  thn adalah pengalamn yg pling bermkna dlm idop aku...kehidupan seorang remaja mmg menyeronokkan...believe me!!!!

1 comment:

SaRah said...

ble nk update kak oi..