Thursday, November 25, 2010

FINAL EXAM JUST AROUND THE CORNER...

  
final exam dh makin hampir....dah nak masok corner dh...tp aku still lg aktif ngan fb n blog ni...buku???setakat ni xsentuh agi...kengkawan???sama je mcm aku..satu kepala..hahahaha....

  Bila final exam dh dekat,mcm2 tips yg aku dapat...yg paling special dr Dr.M....die ckp sehari sebelum start exam,jgn study...pegi enjoy...tgk wayang ker...jgn bg otak stress...dlm byk2 tips...tips ni lah yg pling aku suke dgr...hahahaa

tapi...aku xleh selama-lamanya mcam ni..skang dh msok sem 2...mak abah bg harapan tinggi supaya aku jd insan yg berguna...INSYAALLAH..

dengan ini aku menyeru kepada kengkawan baik aku...KHU,MEKYAH,IKAWATI,MIMI n LINDA...supaya start study dr skang.xmo nyesal kemudian...percyalaahhhh.........aku sebagai kawan yg tersgt baik ngan korang mengucapkan selamat menduduki final exam...wt yg terbaik..nak tiru gtaw aku...hahahhhahah(gurauan semata-mata ek...)



haa...ingat...sebelum masuk ke dewan peperiksaan...jgn lupe..
  • bawak peralatan menulis secukupnyer...(coz aku nak pinjam...)
  • jgn lupe kad matrik n no matrik korang...
  • slip peperiksaan jgk yer...(kalau ada..stakat ni xkasi lg...)
  • kad pengenalan/ic
sebelum menjawab...pastikan..
  • krtas yg korang dpt tu betul..tkot silap kertas soklan...
  • dgr tklimat dr ckgu2...penting yer anak2.huhu
  • kluarkan ape sja pen or pensil...semua r yg ad lam pncil case korang...senang skit nk tukar2 pen...
  • baca dulu soklan...takot2 ad yg xclear...
  • yg pling penting...doa n tawakkal....
insyaAllah..we can do it....huhuhu...jumpe agi next semester ye kawan2....
all the best frens!!!!!!adios......

No comments: