Monday, July 2, 2012

akhirnya kami bersama..!!

assalamualaikum...hai semua..tengah buat pe tue ye....malam-malam mcm ni pe lg kan..msti duk online je.. same lah cam aku ni..asal bukak lappy je terus on9..bukannya nak bukak nota ker buat rujukan sket2..aku bukan kaki study k...sebab tu result camtu je..haha...haa...result sem ni xamik lagi..ntah bile laa nak pi amik...

penat-penat pon aku sempat je update blog kan...penat???hehe..jeng..jeng..jeng...praktikal dh start. ntah ape penat pon aku xtau laa..nak kate aku byk buat keje ary ni xde laa plak...merayau je byk...al-maklum sjalah..hari pertama...dapat plak tempat yang sama...tempat yang dh penah pergi last praktikal...and yang paling best skang..nak tau pe...hehe...

tadaaaa....

akhirnya kami bersama...seronok lak bile satu geng dpt praktikal kat tempat same. lau dulu slalu sgt berpisah..dpt tmpat len2...and now kami bersama...best2...leh cipta kenangan same2..dh nak abes kan3..xgitu kawan2..hehe..

esok dh dapat jadual..so kena bertugas kat tmpat masing2 laa...hope dpt skali ngan diorg...kan..kan..kan..hehe..

LOTS OF LOVE...

No comments: