Wednesday, July 18, 2012

Tak percaya tapi itulah hakikatnya..

Assalamualaikum n hai to all my beloved readers...!!!

  lagi beberapa hari kita bakal menyambut kedatangan bulan mulia iaitu bulan ramadhan... terasa tahun ni sekejap je berlalu..macam-macam dh terjadi...suka duka..riang gembira...semua dh terukir... tak sangka..penantian 3tahun tuk abiskan pengajian semakin hmpir... tiba-tiba rasa cam sedih lak bila difikir2kan balik, lepas ni aku maybe dah susah nak jumpe balik my beloved frens yang sentiasa ada dikala aku perlukan..hope kita xkan lost contact...hope so..

dan yang paling aku tak sangka...salah seorang pensyarah aku telah meninggal dunia..sedih??? of cos laa... dulu aku paling xsuke time dia mengajar...sejujurnya aku memang xsuke cara dia...tapi bila tgk keadaan dia masa aku and my frens pi melawat dia kat hospital..hati ni rasa sebak sgt... dia jugak mintak maaf kat kami..siap nyanyi lagu perpisahan lagi.. memang sedih giler...tak sangka sgt2...pagi tadi dia telah meninggal dunia..agak terkejutlaa..sbb bru minggu lepas aku pi melawat... 'Dr. Marshall....thanks for being a good lecturer and sorry for the times that we given u a lots of trouble...!!!'


ni adiah yang kami bg dgn harapan die cepat sembuh..tapi nak wt cmne...ajal dh smpi...dh2..xmo sedih2 lagi....

 and hari ni besday my beloved mummy.. i love u mum... smoga my mummy yg cantek lg menawan ni dipanjangkan umo n sentiasa dipermudahkan segala urusan...amin..bila dgr suara my mum lam fon td rse sebak lak..tahun ni xpat nak pose same2 ngan my mum..aku blik 2hari sebelum ryer..and aku teramatlah jeles ngan abgku sorang tue coz die blik kampung jumaat malam n bercuti selama seminggu..sungguh tidak adil...:(

so, xde pape nk membebel lg kat sini... i wish to all of u, selamat menyambut bulan ramadhan ye..pose..jgn xpose...xmo ponteng2 ye...xbaik...6t Allah marah..:)

LOTS OF LOVE...

No comments: