Saturday, July 21, 2012

The times that we spent together!

assalamualaikum dan salam ramadhan semua...camne first puasa kali ni. best ke tak? bagi anak perantau cam aku ni kompem cakap tak best kan coz duk jauh dari family. bersahur dengan kawan-kawan je. bagi yang balik kampung tu mesti best kan. dapat sahur n berbuka ngan family terchenta. rumah aku hari ni sunyi je coz ramai yang balik. tinggallah kami2 yang duk jauh2 je yang tak balik..tak mengapa. baru terasa sket lau balik raya nanti. bagi anak-anak kecil yang baru belajar puasa tu mesti seronok kan. teringat mase zaman kecik2 dulu. kalau tak puasa penuh tak pat duit raya.hehe

tapi enrty kali ni bukan nak cite sal puasa je. tapi nak cite sal last week punye. baru skang nk story morry.haha. macam-macam benda aku nak cite tapi masa je kurang mengizinkan aku duk ngadap lappy lame2. ape story nye??hehe... sebenarnye tak ada lah gempak sangat tapi benda ni first tyme terjadi kat aku. nak tau ape???

baru-baru ni aku n my beloved classmates pegi men boling. emm..tu je?? tapi yang lainnya, aku pakai baju kurung.hahaha..cam kelakar lak kan pakai baju kurung men boling. nasib tak terpijak kain lalu rebah mencium lantai. asalnya kami pi kenduri kat umah one of my classmate, after the kenduri we all plan nak jalan2 dulu sebelum balik. yela, bukan selalu dapat keluar same2 kan. so plan punye plan akhirnya bersetuju nak main boling kat The Mines. semua orang duk mandang kami je masa men boling. malu kot. tapi dek keseronokkan yang amat sangat..(yeke??) smpi xterpandang mereka2 yang memandang. syok gitu...!!!

 macam-macam aksi ade. kelakar sangat tapi best. kami yang pakai baju kurung ni ala-ala ayu gitu tapi bile pin jatuh je melompat sampi hilang ayu nye..hahaha. kami yang mennye 8 orang je. yang lain hanya jadi penonton setia je.

kami yang menang dan mereka yang kalah...:)

aku tak pndai main pon hehe..ratu longkang je. asyik masuk longkang je. tapi dua-dua game group aku menang tau. seronok sgt. hope lepas ni ade lagi aktiviti yang boleh kami buat bersama-sama. biar last sem ni memberi seribu kenangan buat kami semua. kalau dikira, ade beberpa bulan je lagi. pasni dh xleh jumpe da. maybe susah sgt dah nak jumpe or langsung tak.tapui aku harap hubungan kami tak sampai sini je.

LOTS OF LOVE...

No comments: