Saturday, November 3, 2012

You’re my love...You my life...You’re my everything I need...

hallo..hallo..hai....fuh2...finish oredi!!!yeahhh...ape yg finish ni???haha..ekceli my clinical attachment for dis sem is over...and tak lama lagi tamatlah bergelar sbgai student...almost 3 years..cam kejap je masa berlalu. lepas ni apa yang bakal terjadi pada kami...insyaALLAH, harap dipanggil masuk kerja secepat mungkin. tak nak tanam 'anggur' lama2...

  last day msa kat tempat aku praktikal tue, mmg sebak giloss... mne tak sedihnye. kat situ laa aku dapat banyak ilmu. macam-macam benda aku blaja..macam2 kenangan dh tercipta. thanks to all staff yg byk beri tunjuk ajar kat aku...aku hargai sgt2...dan segala kenangan yg tercipta kat sana akan sentiasa di ingatan...insyaALLAH...

  duk seronok2 nak abis blaja ni timbul lah pulak perasaan sedih..kenapa? sebab lepas ni me n my lovely frens akan terpisah...tak pasti akan bertemu lagi ke tak...mybe akan bertemu cume susah sket laa sbb masing-masing dah ade tanggungjawab masing2...bile dah kerja nanti mne leh senang2 mintak cuti... tambah lagi bila masing2 dah ade keluarga sendiri...lagi susah nak luangkan masa bersama...sedihnya...kalau difikirkan sgt, leh nangis meraung2 sambil guling2 ni...sampai tahap tu sedihnye...

tiga tahun kami bersama...gaduh masam muka gelak tawa nangis sama semua kami rasa. cume tarik-tarik rambut je takde.hehe..tp tak tau laa budak laki ade gaduh2 cmtu kot.haha..panjangkah rmbut dorang...:P tapi sayang tak semua kami dapat buat aktiviti bersama..bila yang ni ade, yang ni lak takde. memang susah sket nak kumpul bersama. nak buat macam mana..masing-masing ade life masing-masing..kena hormat privasi org lain jugak. tak elok pentingkan diri sendiri..tak gitu??

photo ni tyme first sem kami berada di sini.. masa ni kami masih lagi dlm minggu suai kenal..(skema betol)...masing2 malu je nak bergambar. baru kenal lah katakan...:)

dan yang ni gambar last day our clinical attachment di hospital klang...tapi masih kuarang lima orang sbb dorng praktikal kat hospital lain. bila dah lama kenal, masing2 main hentam je bergambar..xde nak malu2lagi..dah rapat sgt..yang sebelah aku tue MR.SAM...CI kami semasa praktikal kat sne..dia bnyak bg kami tunjuk ajar, ilmu dan nasihat. THANKS A LOT..

hope kita akan jadi kawan smpi bile2...

kadangkala kita tak sedar, bila depan mata rsa menyampah, bila dah jauh mula laa rindu...macam tue lah diibaratkan...tapi takde laaa smpi tahap menyampah....hehe

 
and yang paling aku sedih bila nak berpisah ngan group ni... the ALARA's...suka duka kami share bersama...aku mohon maaf kalau aku ade buat silap n buat korang tersinggung ngan perangai2 aku yg tak tertapis tue...that's me....aku sayang korang sgt2...hope kita akan sentiasa jadi kawan baik...korang adalah my BBFF...ape tue? BELOVED BESTFRIENDS FOREVER...ever n ever....miss u oll damn much...

and also this group.. the ANDALAS...group ni bru je tercipta...tapi dah mcm2 kenangan tercipta..aku pom nak mintak maaf ngan korang lau perangai aku ni melampaui batas..seronok dpt kenal korang... sayang korang jugak...:)


dan yang ni.....hehe..segan lak nak gtau..keh3!!!(gedik)..dis is my new BFF...boyfren forever...tuttt...hehe..opss..tersilap plak...BESTFREN FOREVER laa...first sem dulu aku ngan mamat ni bukannye penah bertegur sapa pom..tp alhamdulillah, kami dpt jd kawan baik...thanks sbb terima ak sbgai kawan seadanya....walaupom ko tau perangai aku sedikit bengong..hehhe...keep in touch k...jgn lupe aku...miss u en.buncit...:P...BFF ever n ever...

to my lovely DMI 0110 frens...

   thanks sbb jadi kawan aku...aku tau aku byk sakitkan ati korang sampai ada yang dh menyampah ngan aku... aku jugak nak mintak maaf sekiranya aku ade termakan lebih mkanan korang terpinjam terguna dan sgala ter lagi lah...aku manusia..tak sempurna..halalkan semua ye...setiap apa yang berlaku adalah kenangan buat kita...always keep in touch...skang kan mcm2 kemudahan ade...hanset canggih2...hehe...jgn lupe jugak bile dh dpt tmpat kerja 6t bgtau laa aku....hope dpt berjumpe lagi pasni..thanks a lot frens.. love all of u..:'(

LOTS OF LOVE...

No comments: