Saturday, February 5, 2011

PROJEK SENGAL!!!

 Hyep!!! seperti yang dijanjikan lam n3 yg lepas,aku ngan adik2 aku akhirnyer berjaya jugak menyiapkan projek sengal kitaorg ni..haha..dh 2,3 hari tertangguh...akhirnyer,petang semalam aku serta adik2 aku pi laa wat projek sengal ni..mesti korang tertanyer2 kan..projek apakah itu...hehe..sebelom tu,aku nk citer dulu lah kejadian2 sebelom projek sengal itu berlangsung..hehe...


  2 hari sebelom berlangsungnye projek ni, aku mmg dh usha2 dulu tmpat tu..dh try test dlu..pastu,keesokkan ingat jd laa..tup2..mak sedara aku buat besday party anak dia daa..so aku tangguhkan dulu... aku terpaksa tolong die laa..masak2 pe yang patot..(padahal aku just tolong wat sandwich je..)..keesokannye plak,aku dh start dh,tetibe,abang sulong aku bersama familynyer ade blik daa...tangguh lagi...adik2 aku dh frust daa..diorang bkn men bersemangat lagi...xbleh la wat projek tu bile diorg blik,ank2 buah ramai..so kena laa layan diorg..hehe..akhirnyer,semalam aku dan adik2 aku dgn tanpa halangannye buatlaa projek yg kami namakan projek sengal..nk taw pe projek sengal tu....jeng..jeng..jeng...hehe,,,sebenarnyer projek photoshoot ja...hehee


 agak2 dh petang(coz waktu ni mmg ssuai..cantek sket),aku sebagai mak andam,duk make up laa adik2 aku ni cam opera cina..haha..aku bukan pandai sgt pon..skit2 bleh laa...hehe... bila dh tukar baju bagai, otw nk pi tempat yang aku dh usha aku tu, mak ngan abah aku duk gelak sakan...hahaaa..aku pon join skali..kih3!!! mesti mak ngan abah aku pening tengok gelagat aku ngan adik2..huhu..


so, ni laa antara gambar2 yg aku amek...n model2 nyer msti la adik2 aku...sape agi..photographer??haha..ssshhhH!!!!


ibarat berada di luar negara..ceh!!!konon2 je laa...


tapi adik2 aku ni keras skit..xpndai nk pose..hehe..(jgn marah)...nasib bek aku ni penyabar orgnye...bile dh byk kali amek,ok laa skit..so cmni laa resultnyer...



tajam sekali rumput itu..adushh!!!

ekceli..no idea..men sumbat je diorg kat situ...hahaaa



pening jugak si photographer nk cri best angle ni..(cewah!!!)...gmbar kat atas ni diorang ngah rehat2..yg sorang ngah men rumput,yg sorang lagi tu ngah blatih pose...haha..aku snap senyap2..hahaa...kcian depa..


mule2..xpandai pose lagi..hihi



kecian die kena msok lam semak2 tu..cori ye cyg..huhu...



 yg ni ngah tengok lalang,tp bunga lalang tu xbrape nmpk..hahaa..6pak sgt photographer ni xberseni..kih3!!!


mengeratkan lagi tali persaudaraan antara mereka berdua...n aku juga...

diorg mmg cam kembar sjak dri kecil lg..beza umo setahun je...

mekacih laa adik2 ku...kecian diorang jd mangsa..hahaaa..smpy diorg ckp.."penat jgk jd model ni ek.."haa..taw xpe..dlu aku lg laa..jd model kolej...hehe(sje je nk berbangga..kih3!!!model kolej je kot...adoyai!!!) lagi penat...amek ko...nk sangat...tp projek sengal ni xkan berjaya tanpa diorang..next holiday kite buat lagi ek.tmpat len lak...n klo nk taw tmpat ni,kat umah aku jek...heheheee...kantoi suda...and..ni laa photographer serba boleh...hahaha




*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
\|/
:



haha..aku laa..terok bebenor muke aku tyme ni..haha..dh laa xmake up...hihi..jgn gelak taw...macho tu beb!!!..hahahahaaaa..(aku marah korang gelak,aku lak yg gelak)^_^....

ni je kot yg aku nk share ngan korang semua...aku taw aku bukan nye pandai sgt...men amek je..ikot suke aty...so,jgnlaa kutuk gmbar2 yg aku amek...sy budak baru belajar maa...6t bile dh dpt bli camera yg aku idam2kan,insyaAllah,aku improve ek...so..smpai sini aja..jmpe lagi..papai!!!

ADIOS AMIGOS

2 comments:

pak long said...

salam...
jeliternyer akakkkkkk...
macam prgawati

SyuhaidaGhouse said...

fuyyyooo!! machoooo!! terbaik la gambo mu yunk! hahaha