Thursday, February 3, 2011

LOVE NATURE....




seronoknyer dpt berada di kampung halaman...udara pon nyaman...xde la bising cam kat kotaraya tu...walaupon kat kampung aku kini masih lagi musim hujan..tp aku still dapat meluangkan masa bersiar2 di sekeliling kawasan umah aku ni...hujan pon xde la lebat sangat...
  macam ni la aku tiap2 petang...xkan nk terperap lam umah je kan...tgk adik2 men basikal, teng2...haha..bese laa, budak kampung...aku pon ade jugak join diorang men...best jugak..ni lah permainan aku mase kecik2 dulu...tp selalu nye aku men pondok2..haha...habis semua adik beradik join...tp skang dh besar..so xdapat dh nk join diorang men2 menda cmtu..huhu..so keje aku duk snap photo... aku mmg suke giler amek gmbar..nk beli dslr xberkemampuan lagi...InsyaAllah, dh keje 6t aku akan beli kamera tu..huhu..
  
  kat kampung ni mcm2 bleh amek gmbar..lbih2 lagi aku ni pencinta alam..haha..cewah!!!aku mmg suke tgk keindahan alam..so wktu petang pemandangan mmg sgt cntek kat kawasan umah aku..(bagi aku laa)..haha..so aku pon snap laa satu dua gmbar....pas edit2 aku pon terpk nk letak lam blog kesayangan aku ni....leh wt topik bru...xtaw nk story morry ape..so, ble ade gambaq ni, byklaa citer yg kua..huhu

halaman umah aku ni bleh dikata kan besaq jugak la..leh lah wt men bola..haha..jiran sebelah aku ni semua sedara mara aku..kawasan keluarga sebelah abah aku..umah atok aku pon sebelah umah aku je..laman umah atok aku lagi besaq..bleh wat men layang2..hehe..2 yang semua sepupu sepapat selalumen kat sini..2 yg meriah je kampung aku ni..hahaaa..

haha..cam lari tajuk je...ok laa...aku nk tunjuk sket gambar2 yg aku amek sekitar umah aku..cikit je aku smpat edit..line kat kampung ni xbrape laju...so, ini satu sebab aku malas nk upload gambar byk2..hahaa

yg tu xbrape jd bentuk love..huhu..kire ok laa ni..nice??

ok x..mse ni dh pukul 6 lbih...

bukan men susah lagi aku nk amek gambar pepatung ni..akhrnyer dpt jugak..kih3!!

ni gambar kerengga ye adik2..haha

ini bungaa...bunga kenanga....sape xkenal???

bunga ape ni???sape taw..haha..ni bunge limau kasturi daa..hehe

byk lagi gambar tp xleh nk upload kat sini je...hehe.. ok laa..aku nk pi join dak2 ni men basikal lak...lain hari aku upload gambar len lak..pas ni aku wat projek sengal ngan adik2 aku..6tkan..kih3!!!papai...

ADIOS AMIGOS

No comments: