Friday, January 28, 2011

NAK JADI PENYANYI TAPI.......

haha...n3 kali ni agak3 gedikss sket ek...tetibe lak terasa nk jadi penyanyi..cam best je kan..wt show sne sni...ramai peminat..yg pling best..masyuk!!!kalo diberi pilihan antara pelakon ngan penyanyi,aku plih jd penyanyi...coz blakon nmpak je senang tp nk menjiwai watak tu mmg susah giler..try laaa....aku dh penah merasai tp tyme2 sekolah dulu r..msuk klab drama...haha....mmg xbest blakon ni...lain laa music..i like music very much..sbb tu la aku nk jd penyanyi...kalo dpt laa..:-(..

  nk menyanyi msti kena ade suara kan??tp sebenarnyer bukan suara je yg perlu amek berat...nk jd penyanyi ni msti laa kena ade keyakinan..kalo x cmne nk berdepan ngan peminat2 yg beribu2 tu..haha..pastu, klo nk jd penyanyi ni msti laa ade penampilan tersendri..xde copy2 artis2 len...bile penampilan dh cukup,attitude lak kena amek berat coz bile xdisiplin,semua hal xjd...percayalaaa...haha...ckp cam pro je kan...

 klo aku diberi peluang jd penyanyi alangkah bestnyer... aku nk jd cam ana raffali..jadi juara AJL25 bru2 ni...best giler..nme bru je naik teros jd juara..hebat btol laa...dh la comel, pndai men gitar...reka lagu sdiri lak tu.. klip video lagu2 die pon sweet2 je...yg pling aku suke klip video lagu tolong ingatkan aku...best lagu tu....


Add caption
pastu..yuna..die ni lagi sorang aku minat...cantek...pakai tudung and men gitar...i like..kena tol ngan jiwa aku...teringin nk men gitar..tp xpandai..insyaAllah,aku akn belajar ngan my beloved brother..hehe.. aku suka yuna ni sbb suara die..unik giler..xde sape leh tiru die punye suara kot..haha..aku rase laa...nk suara cam die...huhu






bile dh ade suara cam yuna n comel cam ana..pastu pandai lak men gitar..aku nk jd cam faizal...faizal mane???bkn FBI..hehe...faizal tahir laa...sape yg xkenal ngan abg superman kite ni...aku suke bile tgk die nyanyi...bersemangat giler...energy tinggi...i like.. teringat die punyer persembahan tyme AJL25 dulu..lagu hanyut...kreatif giler...mmg patot dpt persembahan terbaik pon...hehe..lagipon lagu hanyut mmg lagu feveret aku....




  klo dpt suara cam black pon ok gak...mantap!! walaupon rupa paras kurang tampan...tp still ramai peminat..hehe...die ni artis yg serba boleh...semua lagu die boleh bawak.... dangdut,rock,balada...haha..teringat mse lam mentor dulu..die penah bawak lagu hitam manis...sweet giler..jauh aty aku dgr suara die...hehe..






and aku akan jd perfect bile aku ade band cam hujan...haha...love this band so much...lagu2 diorg mmg best giler r...dh laa kepala diorg pon gile2..happening giler klo dpt band ni...nk je jumpe diorg..tp bwt mse ni xberpeluang agi laa...hehe...






so..bile dh digabungkan kesemua kehebatan yang aku senarai kat atas tu...confirm jd artis yg meletup punyer..leh lawan antarabangsa...haha...sekarang ni mcm2 reality show ade..AF la, mentor la...hati ni mmg betol2 teringin nk jadi artis..tp layak ke aku ni..skali ujibakat dh kena reject...haha...bek xpayah..buat malu je...6t kena kutuk je..suara xsedap nk jadi artis...hehe...so niat nk jadi artis tu aku kuburkan sja...cukuplah sekadar jd artis tuk diri sdiri je...buat show lam tandas...haha...ok gak tu..hehe...




so xdapat jd cam mizznina, jd misshunny pon ok laa...hehe...tp klu ade peluang suatu hari 6t,insyaAllah, aku xkan tolak..hehe...amin....aku rase nk stop smpy sini jela..nk pi buat show jap..hehe..i mean, pi mndi laa..hehe...daa...


ADIOS AMIGOS

1 comment:

akid :) said...

nak jd penyanyi jugak laa :p