Thursday, March 31, 2011

~3HARI DIKAMPUNG HALAMAN...~

  dh 3 ary aku duk kat kampung...nak kate best mmg laa best..tp jauh disudut aty...rindunyer kat bucuk syg...bile laa agaknyer leh jumpe an..an..an...huhu.pastu dapat melepaskan rindu kat puteh, icy n yogi si dak tembam...ekceli semua tembam2 my pets ni..geram giler nengok depa men....lam mse 3 ary ni,mcm berlaku kat umah ni..terutamanya bilik aku..haha..pe daa jadik???hehe..dgn bertungkus lumusnye aku meng'makeover' blik bilik aku ni...bg nmpak luas sket...ingat nak cat sket tp xsempat laa...cat plak xde...mmg penat segiler2nye..tolak almari lagi, alih katil, mop lantai, habuk xsoh ckp la...dh tontu2nyer banyak...haha...bese laaa..blik yg lama ditinggalkan..dh mcm sarang tikus..hehee...

  Kepenatan yang xterhingga menyebabkan aku susah nak tido..entah laa..aku ni mmg jenis yg susah nk tido..melainkan dapat dgr suara incik bucuk syg aku..kompem lena...hehe...kesihatan pon xberapa baik laa...huhu...so pg tadi my mummy bawak jumpe doc...ahah!!!!amik kau..mcm2 dpt taw....tkot pon de...tp mls laa nk citer kat sini...bia aku je yg taw..lgpon luaran aku msih sihat laaa...just dalaman je...hehe...

  pastu ptg tadi pi shopping kat giant...haha..i like this part...aku kan kaki shopping!! tp tadi aku pi cari barang2 nak buat kuih je..mcm2 benda aku nk buat ni..kompem gemok laa sebulan duk kampung..oh tidak!!! and then mse blik singgah pasar...yg part ni pon aku suke...hehe...geram giler tengok sayur segar2..cam nak beli semua je...eemmm...hehe...tp aku xde laa beli semua..just bli tuk msk2 sok2 lusa je...cukup le tu..kat umah sape je yg ade..my mummy, daddy n adeqku yg mnja xsedar diri tu..hahaa...menyampas sebnarnyer..sepatotnyer aku jadi ank bongsu...argghh!!!!hehe

   mse ary first aku kat kg,aku de duk merayau keliling umah(dh xde keje sgt laaa tu)..pastu duk sembang2 ngan my aunt...n ternampak laa something yg sgt menarik aty aku..ladybug...dh lme xtgk benda ni..haha..comel sgt..so aku pon snap la 2,3 pic...ok laa...hehe...so kat bawah ni pic nyer..



cantek an..an..an...hehe
post kali ni pendek sket...aku nak pi settle benda yang xsettle lg ni...tyme to buat kuih..6t lau jadik aku share2 kat korang ek..hheee..share pic je laa...

to my bucuk cyg...
jge diri bek2 taw..i miss u so much...hope kite akan kekal smpai ble2..syg mintak mf lau perangai syg buat bucuk rimas...huhu...sorry aw..xmo nakal2 n gatal2...bucuk kena selalu ingat syg..love u every second!!!mmuuaahhkkss...!!!


No comments: