Friday, April 1, 2011

~SAY NO TO APRIL FOOL...~


haha...ary ni aku bjln2 nengok blog org...bace seberapa banyak info yg boleh....yang banyak aku jumpe post sal APRIL FOOL...ape yg best sgt april fool ni..mmg bodoh r sape yg sambut benda2 cmni...mybe ade yg xtaw sejarah citer ni kot.. aku nak share skit citer sal APRIL FOOL ni..aku pon ade terbca kat blog owg jugak...lau nak taw klik r kat cini...Belog HoneyraBhulat and Belog Mynameismy...

 mmg xde faedah langsung smbut april fool ni...xbek taw..kepada semua umat islam..plis..jgnlaa smbut benda2 cmni...menambahkan dosa je...hidup ni kita perlulah berbuat baik sesama manusia..bukan mengenakan sesama manusia...sesape yg mengenakan org tu mybe rse suke..coz dapat kenakan org..yg terkena???sape jela taw kan..tyme2 sekolah dulu..mcm2 hal jadi pada tarikh keramat ni..mase kat sek dlu jahil lagi..hahaaaa....bkn nak amik taw hal semasa...ikot je pe org buat...haha..bodoh tol...

  aku ade jugalaa terkena dlu..tp xde laa terok cm org len...yg pling terok pon kena tipu je...hehe...pastu mula laa bermasam muka ngan org tu..pastu xkawan berbulan2...xke bodoh nmenyer tu..

  So, disini..sy, MISZHUNNY,melarang keras kepada sesiapa yg nk buat @ sedang buat benda ni..HENTIKAN sekarang..SAY NO TO APRIL FOOL...sayangilaa agama kita..ary ni ary jumaat,eloklah perbanyakkan amal2 yg baik2....untuk kesejahteraan dunia akhirat..amin...asslamualaikum...:)

No comments: