Sunday, March 13, 2011

BYK BENDA NAK POST TP....

banyak benda aku nak post..tp xsempat laa...mcm2 aktiviti aku buat sepanjang minggu lepas...gi hiking kat broga hill, gi men air kat air terjun sungai gabai...final dh dekat....cmne ni...upload gambar lak lmbat..geram tol den...sabo jela...terlalu banyak gmbar nk upload..hehe...
   pastu, nk edit2 aku punyer blog...nk cntek2 gak cam kawan2 aku..hehe..(jeles la tu)..tp mkin di'edit' makin xlawa aku nengok...geramnyer..biaq pi laa...hmmm....aku harap,aku ade mse tuk post semua aktiviti yg aku bwt sepanjang minggu lepas ngan dak2 class aku...seronok habis....

2 comments:

SyuhaidaGhouse said...

xpa. wat pelan2. comel header hani. sebab gambar tuan nye pun comel.hehehe study ok untuk final. gud luck ! update anytime bole update. tak sabar nak tengok gmbar2 best ! :D

Firdaus Life said...

carikan satu waktu yang sesuai dan update ape yang boleh. :)