Sunday, June 5, 2011

~AKU DAMBAKAN KEHIDUPAN YANG SEMPURNA....~

sape yg xnak kehidupannya sempurna..semua inginkannya kan...begitu jugak aku..aku nak hidup aku bersamanya tenang tanpa gangguan dr mane2 pihak...sakit hati bile ade je org ketiga lam hubungan kita...aku akui, lumrah manusia ni mmg xpndai nk bersyukur...aku pon kadang2 cmtu jugak,..ade je xkena...hmmm...

  pagi tadi, sebaik shj aku terjaga dari tidur, aku berfikir sejenak..camne lau aku dh tak bgn pagi ni...meninggalkan semua yang aku sayang terutamanya my famly n my mrBUCUK... aku selalu menyakiti hatinya...aku takut aku xsempat nak mintak maaf ngan mereka semua...dan sebab tulah aku berazam xnak sakitkan hati sesiapa lg terutama my mrBUCUK..he is my hero now n forever...aku sayang die sgt2..

my hero!!!mmuuaahhkss...

aku inginkan kehidupan yg tenang bersamanya....bersamanya...tanpa ade gangguan...die milikku...InsyaAllah..amin..

  aku syang die sgt2...n xnk kehilangan nya, walau sederita mane hati ini, xkan pernah aku cari lain lagi..aku dh janji ngan die...ssah senang hidup bersama..suka duka tempuhi berdua...hidup mati bertemu di syurga....aku dh jnji ngan die, xkan pandang mne2 lelaki lg dh...2 jnji ku padanya...


thanks kerana masih bersamaku..semoga selamanya pon begitu...:)

2 comments:

CikHaniBhulat said...

semoga hubungan sentiasa berjalan lancar n bahgia hendakNYa... =)
hani pon nak mcm tu dgn MR.BHULAT hani..heheh..kita sesama ada mr.b...

p/s: plz help me..i really need a help..visit my page, u will know my problem =(

CintaKhadijah said...

suuuuwit! semoga berkekalan! :)