Sunday, July 24, 2011

~CANDID!!!!~

hye smua!!!

   happy sunday!!!hehe...so dh start klas blik..mls gile nk pi klas..tp nk wt cmne...student mmg cmtu...lau x pi klas n blaja bkn student laa nmenyer...haha..pe yg korang wt ari ni??kua ngan boyfren???kua ngan member2???lepak2 atas katil???tgk movie ngan famly???apa lagi???AKU??aku penuhkan hari ahad aku ni ngan mengadap lappy kesayangan...dgr lagu..tgk citer...tgk gambar...n yg pling aku suke bwt, on9...hehe...aku jarang tgk tb skang..xtaw knp..hehehe..lau zaman2 skool dlu, aku suke sgt tgk tb smpi homework pon xbuat...hahaha..terok3!!!

   Arini, aku rse cam nk tergelak lak bile tgk blik gmbar2 aku lam HD aku ni..kui3!!!ade yg control2 ayu..ade yg candid..n skang aku nk share yg candid ngan korang...hope korang enjoy..hahhahaha!!!!

tyme ni kitaorg wt BBQ...haha...lau xklaka jgn gelak ek...huhu..:)

yg ni lak kami otw nk pi tgk wayang...ntah pe laa membe aku sorang ni ngah pikir kan...tajam gile pandangan die..hahaha...maybe ade mamat encem kot kat sebelah tu..hehe..:)

yg ni lak lam kelas..kami mmg suke amik gmbar...yg ni ntah sape laa yg snap...hahaa

ni aku...apa yg klaka ek???????

yg ni pon aku xpasti kami ngah wt pe???hehe msti ade terpandang something ni..ce korang tgk mata kami...har3!!!!


sampi sini je aku dapat kongsi ngan korang..ekceli byk agi yg candid tp burok bebenor nk share kat sini...hehe...hope korang enjoy...:)

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Aiseyh, cutenye muka dia bila kena tangkap gambaq secara candid.. btw, selamat kembali study.. HEHE

MySuaraBlog: Asyik Gay Jer, Lesbian Mana?

CikAnishLelabu said...

btl..cndid2 pn comel..hehe