Sunday, August 21, 2011

~FIKIR DULU SEBELOM CAKAP...~

hmmm...mcm2 masalah yg berlaku..semua berpunca drpd aku...bodoh tul laaa...mmg betul apa org tua2 ckp..len kli lau nk ckp tu pkir laa dulu...jgn menyesal kemudian...

   entry kali ni xde kena mengena langsung ngan sape2...semua ni sal aku..aku yg bodoh sgt....suka men ckp je tnpa berfikir panjang...skang aku dh menyakiti hati insan yg sgt aku syg...smpi dia ckp kat aku dia skang ni langsung dh xphm aku...knp ngan aku sebenarnyer..apa masalah aku sebenarnyer ek??apa yang aku nak dr die sebenarnya ek???kenapa asyik aku je yg xphm die ek???

   aku akui yg aku ni mmg tersangat jeles orgnyer..kadang2 jeles aku xbertempat..smpi si dia bosan ngan sikap aku...aku dh xtaw nk ckp pe bile dia ckp cmtu..rse cm kena panah petir je...mcm kena tikam je bila die ckp cmtu...

   hari2 aku buat perangai...bodoh giler aku ni...suke buat die marah2...aku sebenarnyer jeles...aarrggghhhhh..geramnya..hmmm...bnda dh jadi...aku ni pon satu hal...yg suka sgt buat die nek angin tu knp??suka sgt ke bile dia MARAH??iku sedap mulut je aku ni..bile dh jadi cmni..hmm...amiklaa...padan muka aku...kang xpsal2 mata bengkak lg...

  skang aku mnyesal sgt3..tp nk wt cmne..aku menyesal rini..sok aku buat lgi...pe sebenarnyer lam aty aku ni...YA ALLAH...apa yg kau sedang rancang tuk aku ni...


1 comment:

CikAnishLelabu said...

sabarlah.. tak semua hari-hari yang kita lalui indah belake..huhu