Monday, January 30, 2012

Berat badan naik???haiyaa..ati manyak senang sangat kot...

alamak???berat badan aku naik lg...mcmmne ni..aku rase dah kawal makan...hmmm....

  dh lme xjenguk blog kesayangan ni...walaupon aku bercuti panjang, tp tetap juga tak ter'update' blog ni..bukan xde benda nak citer, cuma malas...haaa...sebab tu badan makin tembam...dhxtaw nk wt cmne lg...lau pas kawin 6t xtaw laa pe jadi...org kate, bile hati senang, badan pon jadi senang....senang naik...hahaahha...

  cuti raya cina yg lepas korang buat pe???aku ade cume xmo laa cite kat sini...haha...secret2..tp mmg best gile..n aku xblik kg pon..duk umah kakak je..jge ank kesayanganku...makin nakal...hehe..


   ni laa rupe ank2 aku..tyme ni kitaorg pi men kat taman...yg kat atas tu along...dahi die bengkak sket..sebab jatuh kena tunggul kayu mase men kat taman ary tu..nakal kan..hmm..bese laa budak2 bru nk membesar...yang comel2 montel ni adiknya...

   walaupon diorg berdua ni makin nakal, tapi aku syg sgt kat ank2 aku ni...hehe...beginikah perasaan seorg ibu....rindunyer..bru kejap xjumpe...xpe2..6t ibu blik lg ea...mmuuaahh..muaahh..syg anak2 ibu..:)

  k laa..aku dh ngantuk gile ni..penat..td aku pi gym..hahahaa..hebat x???wawawa....see u all soon...papai..:P

No comments: