Tuesday, January 31, 2012

Seronoknye...hehe..

Tahniah buat housemateku yg telah menjadi tunangan org..hehe...akhirnya dapat juga tgk gmbar dia...bukan main lagi nak sorok2 ea..huhu...walaupon kami xdijemput hadir ke majlis pertunangannya, insyaALLAH, kami akan pergi ke majlis perkahwinanmu..hehe..(walaupon xdijemput..)

    apa perasaan bile tgk gmbar org dh bertunang??housemate lak tu..huhu...makin xsabar den ni haa...kih3!!!gatai btol laa...Miszhunny, sila bertenang..anda masih lagi kanak-kanak...sila jgn gatai sgt k...hehe.. agak2, sape laa yg bkal menyusul slpas ni ea...yg dh berpunya rmai lam umah ni...yg single pon ape kurangnye..bg teman2ku yg masih single tu...tak terasa ke???cepat2laa cri...hehe...

   aku lak, mase tgk gmbar hari pertunangan housemate aku tu, tersenyum sorang2 lak...macamne laa tyme aku 6t...hahaahaha..dh laaa aku ni xtaw mlu sket..ane taw mse tgh sarung cincin, leh lak terbuat lawak..hahahaa...xjadi bkal mak mertua nak sarung cincin..kih3!!

   tp kan bile dh jadi tunangan org ni, mcm2 dgaan akan berlaku..so, aku doakan semoga housemate aku ni hadapi dugaan itu dgn tenang...semga cepat nek pelamin....td dh amik berkat..ane taw aku lak pasni..kui3!!!(satu lg statement yg xleh blah..kuang3!!!!)

k laa...dh2laa berangan tu cik hunny oi..anda masih lg bersekolah....papai...

#semogamlminimimpiindah...hehehe#

No comments: