Wednesday, February 1, 2012

Sihatkah saya!!!huhu

hai..hai..hai...

   hari ni update lagi...seronok tol dpt wifi free ni...ntah cmne laa leh tersesat dpt wifi free kat apartment aku ni...org kate rezeki jgn ditolak...so, disebabkan my BB xterbayar...aku guna je laa wifi ni..haha....n disebabkan itu lah aku ter'rajin' update blog selalu...hahhahaaaa...(mulaa laa nek tanduk...!!!)

 ary ni cam bese je..klas hanya pada wktu petang shja..so pg tadi xde wt ape pon just cri bhn tuk assignment je.. klas abes awl ari ni...so blik umah duk melepak je..n then tertido jap setengan jam..haha...nasib bek tersedar..lau x abis rosak prgram...skang ni aku n my fren ngah mengamalkan hidup yg sihat..kami pi joging..semlm pi gym je...ary ni pi taman..best dpt joging...leh tgk2 org...



lepas penat berjoging, aku berehat2dlu di tepi tasik..tgk keindahan alam ciptaan tuhan...sgt ndah..lebih2 lg bila wktu dh msuk senja..lagi lawa...an..an..an...huhu...pas dh agak bosan lepak2..santai2..bleh lak kami ke giant yg berdekatan pegi beli iced cool blog..hehe...korang semua kompem penah minum kan..best...huhu..


huhu...yg aku punye perisa vanilla coklat..cam tajuk citer laa...hehehe...best sgt2..try laa...

ni muka kanak-kanak kepenatan...huhu..pergghh..cedap sgt air ni..:P

hehe...aku akan teruskan bersenam setiap hari...yeaaa..nanti bila dh jadi raja sehari brulah berseri2...hhehehee...:)

#rindumyhubbylaaa....sgt2!!#

No comments: