Sunday, February 5, 2012

Salam Maulidur Rasul...:)

assalamualaikum semua...salam maulidur rasul....:)

   pg2 ni xtau nak wt pe...sambil dgr lagu2 nasyid kat tb, aku duk mengadap lappy ni..walaupon dah agak bosan, tp aku senyum je... 2, 3 ari ni terasa sgt sunyi..sunyi sgt3...entah la..nak ckp pon xtau cmne...ku tabahkan hati utk hadapi semua ni..ala bukannya xbiasa kan..dh selalu sgt cmni..bese laa...ari mggu, kompem r xde org kat umah..n kompem2 sunyi..lebih2 lg org cam aku ni...kaki jalan...dlu ade boypren kat sini leh laa jln2 selalu... ni boypren pon dh jauh...

  hari ni 5hb februari...dh masuk bulan februari kan...cepat tul masa berlalu...tak lama lagi aku hbis blaja...yeaa.....dpt merasa duit sdiri...seronoknyer..:)..(yang penting leh shopping....hoorrraaayy!!!) bulan 2 ni aku xde plan apa2 pon coz aku rse xpenting pon nk plan pape...si dia bukan ade kat sini pon...so xyah...utk batch aku lak, rsenyer xsempat kot nk wt trip..coz akhir bulan 2,kami dh start praktikal...smua pecah2...so, better, bulan 6 6t laa...aku dh plan bek punyer....hahahahaha....bercuti 2,3 hari di..............

   lepas ni batch aku msti berpecah kan...masing dapat keje kat negeri yg berlainan..aku??lau bole nak dekat kampung halamanku...dekat ngan family...xkesah laa kat mne pon asalkan berdekatan dgn my umahku syurgaku....leh selalu blik umah...hmmm..rindu lak kat family..my aunt dh selamat melahirkan bbygirl..xsaba nak tgk..dia mmg nak sgt anak pompuan ni..akhirnya tuhan makbulkan...tahniah...:)

   anak aku lak makin membesar..rindunyer nk peluk die....sori syg..ibu xpat blik minggu ni..minggu depan ibu blik k...mmuuaahhxx... k laa..aku nk tgk citer ni...papai...salam maulidur rasul...


   masa ni masih muda remaja lg...17thn....budak baik lg...hheehehe...comel x???:P

No comments: