Thursday, January 5, 2012

Hey You...KASANOVA!!!!!

Dahulu kukenal dia
Jejaka idaman Malaya
Semut pun tak mati dipijak
Lemah lembut bicara...



hai all....hehe...
  morning...hari ni  pon post di pg2 hari jugak...sbb mlm2 skang dh belajar tido awal..almaklumlaa..dh meningkat usia ni..kena byk rehat....bkn tua taw...haha
ary ni klas petang so pg2 ni bosan sket laa..on9 jelaa...topik tuk entry kali ni KASANOVA...pe bnda tuh...????that word sesuai tuk lelaki2 yg encem2 kat luar ni haa...KASANOVA bermaksud lelaki yang suka memikat dan memperdayakan wanita... ade sesape penah kena x??haha..lau ikot pengalaman aku pon penah kena..haha...padan muka...tp nsib bek dpt taw awl..haha..bijak gak aku ni..huhu..(suke masuk bakul angkat sdiri..kuat tol aku ni..haha)


   tapi yg nek heran zaman skang...bukan setakat yang encem2 je yg mcm 2...yg xsedor diri pon ade...lelaki yg xberupe sgt pon skang jd kasanova..xpaham aku..cmne laa pompuan leh terpedaya ea??lau yg ensem tu aku leh trime laa..ni yg......sabo jelaa....mybe diorg pndi memikat kot..ni pengaruh tb punye pasal laa ni...lam drama2 skang kan dh byk yg sweet2 gitu..tu yg terikot2...lebih2 lg drama korea...semua nk ikot style korea...lau kulit tu putih oke jgk...hahahaa.... (ikot sedap aku je nk mengata org..haha..ade aku kesah...)


  so, for guys kat luar sne tu...berubah laa....xbek main2 kan perasaan pompuan..apa yg korang dapat??best sgt ker tgk airmata pompuan ni..lau dr awl lagi xserius bek xyah janji pape...aku sekadar bg nasihat bg pihak pompuan2.. aku ade tebace something laa...


Lelaki akan jadi lebih kacak bila...

1. Lelaki solat 5 waktu sehari semalam
2. Lelaki menghulurkan sedekah kepada orang yang memerlukan.
3. Lelaki memakai pakaian yang sopan, kemas dan menutup aurat.
4. Lelaki menghormati ibu bapa dan sanak saudara.
5. Lelaki mampu menepis godaan zina dan maksiat.



tp bukan tuk lelaki je..tuk pompuan pon perlu jugak.....hehe..sekadar berkongsi nasihat ngan korang semua...

  k laa...aku off dlu..nk pi siap2 nk pi klas lak...ayuh kita pegi ke klas..xmo ponteng2 lg...kli ni harus buat yg terbaekk..!!chayok!!!oke guys..papai..see u next entry..enyoy reading!!!:P







#xsabar nak blik umah nk jumpe ank kesayanganku...hehe#

No comments: