Monday, January 2, 2012

NEW YEAR...NEW LIFE...NEW ME???

hi guys..wish u all happy new year 2012...

   Puas atyku...haha..akhirnyer ciap jugak meng'indah'kan lg blogku ini...haha..sekarang tahun bru dah bermula n semester baru juga bermula..but i'm not ready yet..3rd january..adakah result exam semester lepas akan keluar...dup dap dup dap....takotnyer...hope my result sem lepas xteruk...amin..

  ok...now,let's talk about this year...apa aku nak buat tahun ni...dah listkan ke???haha...sebenarnyer ade...ade beberapa perancangan yang telah aku rancang for this year n i can't tell that plan here...takot2 xmenjadi...hehe..insyaALLAH,everything's gonna be ok..

  for january, jadual aku dh penoh ngan perancangan aku..haha..excitednyer...for my cyg,our next anniversary,akan ade surprise utk u..just wait n see...hehe...yang bestnyer, for this month, aku dapat byk cuti..chinese new year holiday...haha..seronoknyer...n klas for this sem alhamdulillah setakat ini xbanyak..(leh blik tiap2 minggu..hehe)

  new me??haaaa...xlah..still hunny yg dlu..cume akan ade sedikit perubahan pada aku dan....and i hope, dgn perubahan yg aku buat ni dpt menyenangi semua pihak...ini kerana(skema tol ayat..haha)agak ramai yg kurang senang ngan aku..yeke??haha..entahlaa..tiba2 hatiku terasa begitu...

  and YES....lagi setahun nak abis blaja...nak keje lak....walaupon aku mls keje..tp dpt gaji..tu yg syok tu..leh shoppim....hawin??haaaa...lambat agi..xyah duk pikir lg laa...aku pon xmau pk lg wt mase ni..apa yang penting, aku nak cri duit bebnyak..n nk senangkan hidup aku dan my beloved family...andai jodohku cepat, xleh wt pe laa...itu semua ALLAH dah aturkan..aku yakin jika dia jodohku, xkan lari kemana,last2 kawin ngan aku jugak..so, xyah duk pening2 nak pk jeles2 lg k...jika hubungan dilanda musibah, kuat dan tabahkanlah hati..sesungguhnya ALLAH sedang menguji sejauh mana ketabahan kita menghadapi dugaan yg diberi...so, sbb tu aku belajar utk lebih tenang menghadapinya..insyaALLAH....

   panjang lebar lak aku ceramah kli ni ek..bukan nk memandai..untuk diri sendiri jugak ni..and dikesempatan ini(ayat karangan tol laa aku guna..)aku nak say thanks to all my beloved frens yg selama ini sentiasa bersmaku..segala kenangan kita di sepanjang 2011 akan kekal terpahat di hati aku ni..insyaALLAH...so guys..next trip..jgn lupe ye..sebelom praktikal..InsyaALLAH...aku akan cri tmpat2 best for our last trip for this year...hope trip yg bkal dirancang ni akan mengeratkan lagi hubungan persahabatan kita..DMI 0110..korang mmg best gile..;p



  have a good tyme to all my readers..(bajet cam ade peminat je..haha..xpe laa..skali skala nk perasan kan..)..harap2 blog ni memberi keceriaan kepada anda semua coz this blog totally all about my life, my journey and my destiny...have fun...see u soon..insyaALLAH...:P

No comments: