Thursday, December 22, 2011

SUPERHERO MISZHUNNY!!

slm ceria semua..hehehe..:P

  dh agak lme aku tak update kan....dh lme jgak xbukak blog ni...bz sket..aku bru je abis final exam..so skang ngah cuti sem la...bergumbiraa di rumah..hehe..tp duk kg kejap je..this saturday dh kena pegi umah kakak..ade hal yg perlu diselesaikan...haaa..ary ni dak2 PMR dpt result kan??? msti rmai yg dapat 8A kan...so bg yg xpat tu jgn sedih...cuba lg tuk SPM...hehehe....

   kan best lau kite diberikan kuasa..leh jadi superhero..tp lam byk2 superhero lam cite, yg mne sesuai ngan aku ek??hahaha...kakak aku cadangkan jadi YAYA lam BOBOIBOY..hehe..kuat sket..muslimah lak tu..hehehe...tp lau boleh aku nak ade kuasa cam lam cite kartun THE INCREDIBLES....nak jadi kuat cam ayah die, nak jadi elastic cam mak die..nak jadi invisible cam kakak die n leh lari laju cam adik lelaki die tu..hehe..hebat laa aku lau boleh semua kuasa2 tu...pastu bergabung lak ngan kuasa yaya...waa...TERBAIIKKK....



tapi apakan daya..bersyukurlah ngan apa yang ade....

   sem depan aku dan masuk semester 5..lagi setahun nak abis blaja..hehe...xlme lagi keje..pastu kawin..(yeke??gatai noo...).sem ni sgt3lah susah bg aku...terlalu byk subjek yg terpaksa amik...hope my result xde la teruk...lau dapat mengatsi result sem lepas alhamdulillah..amin..

   mlm ni mlm best..ade BBQ kat umah aku..for my family only maa...so bertambah penat laa aku...xpe..bkan selalu kan???hehe...

No comments: