Friday, October 28, 2011

~LOVELY MEMORY WITH MY BELOVED CLASSMATE...~

assalamualaikum bloggers semua...:D

 baru ade mase terluang nk update...al-maklum saja lah..aku ngah bz skang..minggu depan banyak test, n presentation..pastu dah start cuti raya haji..xsabarnye nak blik kampung..hehe..

  skang ni aku nak citer sket sal 2hari lepas...aku n my beloved classmate tlah pg ke TELUK KEMANG,PORT DICKSON...sebenarnye..kami asalnya merancang nak pi hiking kat GUNUNG DATUK..tp disebabkan ade something yg xdiingini telah terjadi di sana so kami batalkan..n last2 minute kami tukar tempat..nasib baik sempat..thanks kat semua kawan2 aku coz bg kerjasama...hehe...syg korat sgt2...:)

   kami pergi sna ary selasa lepas..best sgt kat sne..tmpatnya agak bersih n memuaskan walaupon agak byk batu karang...smpai ade yg cedera sket2(kulit manja)..hehe...bukan aku laaa....smpi sne lam wktu mgrib then kami siap2kan apa yg patut je dlu..pas tu wt BBQ...byk gak mknan xabis mlm tu..aku xlarat dh nk mkn...perut pom dah makin membuncit..haha...pas mkn pi men bola...memang best sgt2..aku laa owg yg pling kuat menjerit mse tu..mcm org gile je..hehe..seronok punye pasal...ni bru betoi xhingat dunia...keh3!!!

  malam tu aku n sorang lagi membe aku xtido..duk jadi jaga..haha...sebenarnyer aku xngantuk..duk smbang2 ngan membe tu lg laa xngantuk..syok je dapat tgk pantai..kan aku suka pantai..xgitu MRBUCUK???hehe...mmg betul..aku sgt suka pntai..tp aku cpt sunburn...xtahan panas...hehe..(bajet puteri lilin laa tu..hahaha)

  n waktu siang lak mcm2 aktiviti kami buat...men banana boat laa...ni kali kedua aku men...n paling aku xsangka, mrBUCUK turut hadir memeriahkan lg suasana di hari itu...haha..yeke??cian dia taw..aku xlayan sgt die sbb syok sgt men ngan membe2 klas aku...sori bucuk...next tyme kite pi wt trip berdua je ek??(pas kawin laa) haha...

mls aku nk cite pnjang...kat bwh ni aku nk share ngan korang kemeriahan dan keceriaan wajah2 kanak2 riang ria...:P

bbq tyme!!!resepi sapa la ni kan..hehe

men masak2..hehe..:p



ucuk n me!!!


jeles tgk diorg...padahal bukan kapel pon...ucuk!!!nk cmni...hehe


No comments: