Monday, February 20, 2012

My happy day...!!!

hai all....yuhuuu...

  hehe...assalamualaikum...sori laa..aku ngah terlebih hepi ni...seronok sesangat bile dpt berjumpe kesayangan hati..dh lme kot kami xketemu...hampir sebulan...rindu yg amat sgt..so semlm kami spend masa bersama-sama...best sgt..

   semalam. aku kua jenjalan ngan dia kat mid valley..dh lme xpegi...hehe..sjak dia xde kat sini..aku jarang kua...lau kua pon pi kelas jela..hahaha...klaka lak...n semalam last day pc fair kat mid..sib bek sempat gi..mse kat sne jgak my hubby derma darah...aku nak tp..ade problem yg xpat di elakkan...huhu

  kami rncang nak ln2 je..pastu terpikat lak ngan stu citer ni...so, kami pon tgk wayang...citer THIS MEANS  WAR..best gile..mmg xrugi r tgk cite ni...my hubby duk gelak je dari awl smpi akhir...terubat rindu aku dpt dgr die gelak..n tgk muka die yg kiut tu..hehe..


di kesempatan yg ade ni.aku pon amik laaa seberapa byk yg mungkin gmbar2 kami bersama utk kenangan di hari tua...haha..tua dh ker?? lepas tgk wayang aku pi jln2 kat dataran merdeka..sje2..nak bergmbar..tp kkat sne amik byk laa..hehe..kejap je..pastu kami pi mkn n then dia hantar aku blik...mse die berlalu pergi aku rse nk nanges je..lam hati aku ni berkata, bila laaa dapat jumpe dak kiut ni lg ea..xpuas agi pndang muka die..

   begini la keadaan kami bile bercinta jarak jauh..mmg sadis tullaa...rindu bertambah2..bile jumpe, kjap je mse berlalu...hmm...hope dpt jumpe die as soon as posible..:)

  k laa..thanks t my hubby coz bwk sy jenjalan pusing2...belanja mkn n so on..hope hubungan kite akan sentiasa bahagia...mmuuaahhkss...i love u forever..:)

 papai..:)

No comments: