Sunday, March 25, 2012

Bertahanlah....seminggu je...

hai ollss...ceria x mlm ni....aku terlebih 'ceria' ni...smpi otak pon xbrape nk betul daa....mne x nye..smua dak2 umah kluar jenjalan....aku ni dh laa kaki jalan..tetiba kena duk umah...(padahal xde org nk bwk pi jln2..padan muka...) sunyi nye umah ni....xpe2...minggu depan aku bls dendam....kua jln2 smpi xegt blik umah...hahaha....(hbis laa hubby aku...kih3!!!)

  sepanjang mse aku duk umah ni, katil laa jd teman setia aku...ape lg yg bole aku buat slain tido....lau x msti aku melalak je kejenye...(padahal homework byk...xreti2 ke nk wt...mls lettueewww...) praktikal lagi seminggu nk abes..yeeaahhaaaa....yabedabeduuu.....seronok xterhingga...tp kena msuk kelas blik...xkesa laa...jnji prktikal abes....letih laa...xcukup rehat taw...cmne laa lau dh keje 6t...hahaha....

  mmg best praktikal kali ni coz praktikal reramai....syok laa....

ni tyme xde keje...patient xde...pe lgi..duk menyakat org laa..hahaha

haha...ni bru sket...yg len kat bilik len..batch aku lam 21 org di hntar prktikal kat sini...rmai an..hahah..kecoh tmpat ni ade kami..haha...lg seminggu..bertahanlah..hehe...semalam, dak2 umah aku kua mkn sesama..al-maklumlaa dh lme xkua mkn...rndu lak..tp xsemua laa... hope kami x lupe kenangan2 terindah sepanjang kami bersama...lagi satusem je lg abes laa....so, pasni, msing2 keje n then berpisah....jgn lupe aku disini...(6t wt reunion ea...biar aku yg aturkan...just wait n see....)


No comments: