Sunday, April 8, 2012

Where were you???

hi olss.....it's new me!!!!

Dua hari yang agak membosankan...this weekend,i'm alone...sapa suh xblik kan..haha...pada muka aku...but,that's okay... Aku boleh guna mse yg ade ni utk bersendirian..mengenang nasibku sekarang...what happen???ekceli...xde pape pon..hahaha....just nk tenangkn diri tanpa sesiapa mengganggu....

tadi,mse ngah ber'facebook'ing...aku pon tertengoklaa satu gmbar ni...menarik perhatian...FYI, this pic aku nmpk kat my college's page..and it gives me something...nak tau gmbar pe?? I think mybe dh ramai tgk kot..hahaha...jeng..jeng..jeng...and now, i present to all of u...

where were you??
if you ask me,my answer is 'I'll try to do it'...to do what???haha..my assignment lah...kih3!! dh byk kali tangguh..bile nak siap ni...hehe...due date lg 2 minggu nk submit.....so how!! everytime i open the file, i closed it back..haha...so, bile nak siap kan..haha...

so,where were you??which step have you reach today???this pic is really good...bg motivasi kat kite...so, we can use this pic everyday,so that we know pencapaian kita setakat mne setiap hari...penah dgr tak kata-kata ni..."hari ini lebih baik dari semalam dan hari esok lebih baik dari ini..." so, gmbar ni byk membantu kan...pe kate u ollss print n tepet kat dinding...lg bagus..hehe...n i will do it....ni salah satu cara nk bg kite semangat setiap hari...betoi x???

so, what we waiting for...start now!!!cepat..buat assignment!!!!hehe..papai...thanks for reading..have a nice day ollss...

No comments: