Wednesday, June 27, 2012

penat but i enjoyed so much!!!

assalamualaikum....

lagi beberapa hari usia aku akan meningkat lagi setahun..haaa..dh makin berusia laa aku ni...tapi bukan tua tau... anyway, party semalam sgt best..hah???bukan beberapa hari lagi ker??heh.. sebenarnya aku sambut awal semalam..coz jumaat ni aku dh nak blik tempat belajar aku balik. my birthday minggu depan..so xsempat laa..sekaligus smbut ngan birthday anak2 I..anak2 u..!!!anak2 buah laa..tapi anak I jugak...(cmne tu ek???)

  walaupun letih, tp mmg best!! lau lah abg aku ade semalam..leh nyanyi2 smbil men gitar kan..lagi syok...tapi die xpat balik..keje...ntah bile laa balik nye...asyik bz jer.. semalam nya party just ajak keluarga terdekat je..tp masak bukan men byk..cam nak ajak mjlis tunang je..hehe...penat giler...menu semalam, nasi minyak, puding koktail, kek 2bijik kau...and goodies tuk budak2 yang dtg...tapi majlis semalam more to my son yang dh genap setahun 23hb bru2 ni laa..syg anak ibu sgt2...

ni laa ank aku tu..chumel x??

mjlis tu start lepas asar... mse mjis tu bukan men seronok laa... rmai budak2 yang dtg..tapi tang nak mengemas tu yg mls sket....byk giler nak kena sental..hehe..aku ckp kat mak aku..6t tyme mjlis aku tunang or nikah 6t cmne la yek..msti penat giler..mjlis kecik2 cmni pom dh rse cam separuh nyawa hilang..hehe

abang long or Nabhan pon smbut jugak...birthday die dekat2 ngan aku...tp smbut skali...die pling best dapat adiah..basikal...suke bebeno die..hehe



ibu tu aku laa...panggilan dr dua org anak kesayangan aku ni...mmuuaahhkkss..!!!

ari ni jugak anniversary aku yang kedua ngan si dia tersayang...love u a lots...dh dua tahun kite bersama..mcm2 dugaan kan..i still love u same cam dulu2...only u..:)

cuti dh mkin sampai ke penghujungnya..so, i nak enjoy puas2 duk kg ni..papai...


p/s: minggu depan prktikal!!!arrgghh..tension laa..:(

No comments: