Wednesday, September 5, 2012

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...!!!!

assalamualaikum semua...

  masih tak terlambat untuk aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua umat islam seluruh dunia. Kita masih lagi berada di bulan syawal kan, so masih layak ntuk aku wish laaa...walaupon agak terlewat. kesibukan yang melampau (bajet PM) buat aku xsempat nak ngedate my lovely blog ni. Dahlah balik sehari sebelum raya, pastu sampai je kampung, aku kena kemaskan segala bagai yang ada dirumah, termasuklah alter balik baju raya...nyempat je kan..baju raya beli memang xsama ngan ukuran badan, so kena alter baliklaaa... (nasib baiklah my aunt nak tolong jahit..lau x,phm2 sendri laaa ye..) hahaha...

   macam mana raya korang tahun ni? best tak? bagi aku, alhamdulillah, best. Tapi tahun depan xtau laa cmne kan...aku dh start kerja...hahaha...And now, aku dh blik ke tempat dimana aku kena menyambung kesibukan aku...lagi dua hari aku exam lepas tue smbung berpraktikal di tempat yang sama, dgn makhluk2 yang sama...hahahaha...harap2, diorg xbosan melihat gelagat aku yg suke mengecohkan keadaan...

   Sebelum aku sampai ke tempat aku ni, aku duk menyinggah dulu umah kawan baik aku ni di Rembau. bermalam kat sana. best...dah la ajak aku pi jamuan raya, esoknye tu, ajak aku pi kenduri kawin sedara dia plak..memng kenyang laa aku..thanks to mimi...:)...tahun depan, rap2 aku dapat beraya umah ko lagi..doa2kan lah..amin..:)


this pic msa kat umah my aunt..akak sulung my mum... see my crazy brother and me also.....hahaha..pendekar mustar..keh3!!! 1 syawal, tema warna grey..


2nd syawal.. tema warna pink...love this pink so much...santek x saya..kih2..ni beraya kat umah my uncle, abang my mum jugak...yang kat belakang tu my cousin...

ni lak pic with family mimi..tyme ni pi jamuan raya kat tmpt kerja abahnya...



that's all from me and my raya...seronok bila dapat spent tyme dgn ahli keluarga...sayangilah mereka sementara mereka still berada di depan mata... hope tahun depan aku still dapat berya ngan diorg...love my family so much more most... 
pic ni tyme nak pi bbq kat umah my aunt,adik my dad.. without any make up sbb dh byk sgt make up waktu siang..mlm2 xyah pkai... cover my panda eyes with this spec...my bro punyer..hek3!!!!

No comments: