Wednesday, September 5, 2012

The moment to be remembered: Futsal tyme...!!!

assalamualaikum....

  walaupon agak sibuk, aku tetap nak update sket citer sal semalam... antara kenangan yang best bg aku...  selepas meeting semalam, budak kelas aku plan nak pi men futsal...aku on je walaupun sebenarnye xpndai men...just for fun, apa salahnya..lagipun ni last kami bersma, pasni masing2 dah bawak haluan masing2..kerja nanti dah tak dapat tempat sama dah.  Ada yang kawin ke nanti, sibuk dengan hal keluarga pula, mana ade masa nak keluar. betul x?

  sekarang batch kami dengan sukarela hatinya membantu kolej menganjurkan jamuan raya untuk semua batch..yang penting kolej sponsor. Semalam meeting sal bnda ni lah. Jamuan tu hari jumaat ni. so mmg byk bnda kena settle. aku plak leh duk ngadap lappy ni ngedate blog padahal kena pi kolej jap agy ni...so mls aku nk story morry pnjang lebar, baik korang layan gambo2 kami menggedik smlm masa men futsal...:)

kami2 yang join....hehehe...tak semua la yang join.

muka2 keletihan...hehehe


otw blik... lepak mamak dulu minum2..hehe

itu je dr aku tuk entry kali ni....skang nak siap2 pi kolej..dh terlambat ni..papai...hehehee

No comments: