Monday, September 10, 2012

Bersama denganmu....:)

Assalamualaikum semua...

  Alhamdulillah..semuanya sudah selesai. kesibukan yang melanda minggu lepas sudah berakhir dan bermulalah kesibukan yang barun pada minggu ini dan minggu-minggu seterusnya. semoga hari-hari yang mendatang dapat aku tempuhi dengan penuh kesabaran. insyaALLAH...
  Apa yang sibuk sgt ye minggu lepas... Seperti yang telah aku ceritakan pada entry lepas, batch aku dgn sukarelanya meng'handle' jamuan raya untuk semua batch. Al-maklumlah, kami batch terakhir..final year gitu. Dan semuanya berjalan lancar.... Tetamu yang pada mulanya kami tak sangka akan datang, rupa-rupanya sarat memenuhi tempat jamuan. dan mereka memberi kerjasama yang baik....thanks semua...

   for the first time aku menjadi pengacara majlis...memang selama ini aku selalu xsuke bab2 mengacara, jadi pengerusi majlis ni. memang bukan jiwa aku (padahal ketaq lutut)hahaha... tapi, alhamdulillah, rasa berdebar2 tu dpt dikawal...tak sangka plak aku bleh handle...thanks kawan2 yang sentiasa membantu dan memberi kerjasama yg baik...

  mjlis bermula dgn ucapan dari pihak pengurusan kolej dan bacaan doa dari pelajar. Then, tetamu menjamu selera dgn juadah yang disediakan. tyme ni AJK bahagian makananlah yang busy mencedok makanan supaya semuanya mencukupi...sama rata...acara diteruskan dgn nyanyian pembukaan dari hos..haha...aku lettew...dah lame tak tunjuk bakat. apa salahnya sekali sekala. tak gitu?
pertandingan dimulakan...lecturer kami sebagai juri. nasib bek miss nak. lau tak, tak tahu sapa yang nk jadi juri. takkan aku lagi kot. hahaha..(bajet gitu..)


ni tyme rehearsal sebelum mjlis bermula. tak tukar baju lagi...nebessss...

ni antara member2 batch aku yang tekun duk melaksanakan tugas2 mereka
yang ni plak antara tetamu yang hadir bagi memeriahkan lagi suasana...memang meriah gitu..:)


gelagat kami as host that day..cmne??ok??

ini kami...:)


sesi photogedikkkssss....:P

memasing nak wat oppa gangnam style..hahaha

the gegurlss....


sesi terakhir..ampun dan maaf dari kami batch akhir medical imaging...:)

1 comment:

Cik D momy the ZAs said...

Morning blogwalking. May u have a blessed days ahead n success in ur final yr assessment :)