Sunday, September 16, 2012

The moment to be remembered: Kembara Raya Pahang...!!!

hai...update di pagi hari...kerana keletihan yang teramat sangat semalam, so aku tunda hari ni. bole kan? kali ni aku nak story morry tentang kembara kami semalam. Kami? yup..me n my lovely frens. BEST!!! Semalam, 15SEPT2012 aku and the gang kembara raya ke pahang. biasanya, kami ke negeri sembilan sebab dekat. kali ni nak kembara jauh sket. dah final year kan. so nak spend tyme together-gether..hehe

  seramai 14orang member aku join, 3buah kereta. Perjalanan dr KL-RAUB-KUALA KRAU-BERA-KL...3buah rumah dalam masa sehari. memang kenyang giler. dah laa kat KUALA KRAU tu ade kenduri kawin kakak one of my frens. lagi byk mkn..tp bukan aku laa...aku mkn sikit je...hehehe...

  aku tak pasti apa perasaan si driver yang membawa kami ni. tak tukar. start pergi smpi balik orang yang sama. mesti penat giler. Kami yang duk belakang ni syok tido.haha....takpe, ari ni esok kan cuti. Oh, sebelum terlambat nak wish  SELAMAT HARI MALAYSIA!!!!! umah aku jugak yang sepi sbb ramai yang balik.. takpe, leh tido ngan amannya.haha..

   and i would like to show to all of you the moment that we all spent together yesterday..the happy moment...love it so much...!!!


the gegurls at rumah ati, RAUB...

ini kami semua...i like this pic...cantek!!!!!

at rumah keon, KUALA KRAU...yang ni kenduri kawin kakak die...

my besties..frens forever....hunny,acyah,mimi,aty,khue....

the boroi boys..hahaha..memasing dah buncit kekenyangan...jgn nk duk ngate aku je..korang pon same..hahahhaha

itu je cite yang aku nak cite...seronok...kami harap lepas ni akan ada lagi aktiviti bersama macam ni...insyaALLAH, akan kami penuhkan weekend kami ngan aktiviti...dah final year bru nk wt kan..bru terasa sedih nk berpisah..ntah dapat jumpe korang lagi pasni pon xtau..harap2..jumpe lagi..kawin jgn lupe jempot oiii...!!!!

LOTS OF LOVE...

No comments: