Thursday, September 20, 2012

Special entry for her...my lovely...!!!

Salam semua..today, i would like to story morry to all of you about her...who??my lovely fren... HAPPY BIRTHDAY to you my dear..happy 21st years old..dah tua da....dh layak bergelar isteri da..hehehe

   DEAR MY LOVELY MIMI....
 thanks coz jadi kawan aku...aku sentiasa doakan hubungan kita akan terus berkekalan dan semoga kita terus kawan sampai bila2.. prank yg xberapa nk menjadi smlam tue aku rncang pom last2 minit..so, aku harap pe yang terjadi semalam buat ko egt smpi bile2..aku harap ko tak terasa ati ngan pe yg kami buat semalam... tapi semalam mmg best...hahahaha

   aku nak mintak maaf secara personally kat ko if sepanjang kita kenal, aku ada wat ko terasa..biasalaa..kita kan manusia..semakin kita rapat ngan seseorang tue, msti akan ade perselisihan faham..hope ko ok ngan perangai aku yang terover giler ni..heheh...selamat ko ni jenis melayan je ape aku buat..hahahah...
semoga birthday ni bukanlah birthday yg terakhir kita celebrate bersama...akan ade lagi pertemuan selepas ini...amin...


IT'S YOU,M.I.M.I
kau sentiasa ada disaat aku perlukan...tempat luahan kata,gelak ketawa,suka duka, tangis bersama...sentiasa memahami aku...menasihati aku...menegur aku...teringat kembali kenangan-kenangan lama yang pernah tercipta antara kita..banyak,terlalu banyak.....masa makin berlalu..setiap pertemuan pasti ade perpisahan..perkenalan yang hampir mencecah tiga tahun ini memberi makna yang begitu mendalam kpdku..sukar tuk digmbarkan dgn perkataan betapa gembiranya hati ini dpt mengenali insan sepertimu....semoga perpisahan yang bakal berlaku tak akan lama...semoga kita bertemu kembali..kau sahabat..kau teman..kau SITI SYAMIMI tersayang...thanks a lot for the memories...i will miss you...frens forever..till jannah...insyaALLAH....

and this song i dedicated to you my lovely...:)

SAHABAT-NAJWA LATIF

Kau ada dikala ku suka,
Dikala ku duka,
setiap tangisan dan juga ketawa,
Kau ada dikala ku perlu,
setia menemaniku,
Pegang erat tanganku bila aku jatuh.

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku.

Ku tahu ku kan selalu ada,
Pada dirimu,
Dan ku harap kau juga rasa begitu.

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis,
Hidup ku.

Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku.

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis,
Hidup ku.

Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku.
Sahabatku.



LOTS OF LOVE..!!!

No comments: