Friday, October 5, 2012

Taaaaddaaaa..:)

Assalamualaikum...

hai..hai..hai...setelah sekian lama aku duk biar blog ni berhabuk...lap lap sikit laa bagi cantek..macam rumah jugak laa..tukar langsir, cat baru..hehe..akhirnya berjaya jugak aku menukarkan blog aku ni ke wajah yang baru. walaupon hanya aku je rase cantek..hehe..

   aku agak busy skit la skang coz praktikal xabis2 lagi. memang penat..biasa laa..student sem akhir.. camni lah rasenya.. sibuk ngan praktikal and sibuk jugak nak memenuhkan aktiviti ngan kawan-kawan. mana tau lepas ni tak dapat jumpe...masing-masing mane tahu dapat tempat keje jauh2..hehe..bukan doa cume ....hehe...

mcam2 hal jugak yang berlaku sepanjang tempoh akuj tak mengedate blog ni. niat di hati nak update tapi masa tak mengizinkan. banyak sangat citer yang nak di kongsi tapi tak mampu sebab masa lah...berapa kali nak ulang daaa.. and malam ni pom aku xmo ngedate panjang-panjang coz keadaan kesihatan yang tak berapa mengizinkan jugak..masing-masing taknak bg izin kat aku kan...aku terpaksa tido awal supaya dapat rehat yang cukup.

hari ni tak ada apa yang special cume aku berjaya menyiapkan 2 assessment..alhamdulillah..tinggal nak buat case study je lagi n then hantar then settle semua masalah n aku boleh rehat2..seronok...dan apa yang tak best lak, barang-barang aku satu..satu...rosak...handphone laa..lappy laa..mcam2..semua nak tukar baru...duit jugak yang makin nipis..emm..ntah bila laa nak myimpan ni..boros tul laa aku ni...harap2 laki aku nanti tak pening kepala laa layan bini cam aku ni..hehe

  apa-apa pon aku harap sem terakhir ni akan berakhir dengan jayanya...aku taknak ade apa-apa halangan yang boleh membantutkan aku punyer program...dan rangka siap2 daa tuk tahun depan...cewaahhh...insyaALLAH..dengan izin ALLAH semuanya tercapai...amin...klaaa..masa dah time tuk aku baringkan badan aku yang comel ni.....rehat tyme..sok cuti..n banyak bnda nak settle esok...so kena bgn awal...so see u all next entry yer...miss me k..:)



it's me...!!!
 
LOTS OF LOVE..

No comments: