Friday, December 24, 2010

BERKELAH DI HUTAN LIPUR LENTANG...19HB DEC 2010....

 famly day..huhu...seronok sekali skala berkelah dgn famly ni..bukan sje dpt bersuke ria hilangkan stress tp dpt juga mengeratkan lagi silaturrahim antara adik beradik...tapi perkelahan kali ini hnya kami adik beradik...mak ngan abah xjoin..depa kat terengganu...kami lak kat temerloh..bercuti di rumah kakakku...perkelahan ni xdirancang dr awal sebenarnye...tetiba je nk pegi...aku lak sebagai chef..huhu...dgn sepantas kilatnyer menyediakan dua hidangan makanan tuk dibawa ke sna..xde r best sgt..bese2 je...bihun goreng n nasi goreng je...bwt pe bwk banyak2...membazir je..budak2 bknnye nk mkn sgt pon..nk men air je...


mse ni otw nk pi hutan lipur lentang..

smpat agi bergambar..hahaha

best jugak kat sane..xramai sgt...so leh la men air puas2..hahhaahah..tapi air kat sne sjuk giler....smpy je kat sne kami mkn2 dlu..pastu bru turun men air..ang long aku lak smpat agi bukak khemah...senang sket nk tukar bju....


sesi memasang khemah...




nabhan n mama tercinta...

xsabar nk pi men air...

mkn dulu..huhuhu


tyme ni mmg best sgt coz dpt berkumpul adik beradik..bile lg lah dpt cmni...masing2 dh keje...aku tiggal lg 2 thn..pastu keje..ntah dpt join kumpul rmai2 cmni lg ke x..ntahlah...harap-harap..famly aku akn terus cmni selmanya..brulah bhagia...btul kan adik-adik...




kcian aku syok sendiri...aiyakkkk

termenung melihat keindahan alam sambil menikmati hidangan..

main air tyme...

pasang elok2..6t kang tercabut lak....

xsiap agi pasang khemah..lme btol..aiyakkkk...cpt cikit donk!!





mkn2!!!



 okey lah kengkawan semua..aku pon dh nk beradu ni...almaklumlah....kekasih aty dh memanggil2 lam mimpi ni...huhu...citer pon dh hbis...pas men air..aku ngan famly aku pon blahlah...sok arynyer diorg keje..aku duk umah je..cuti sem..hahhaahha...seronok betul jadi student ni...huhu...klah...adios mi amor....see yaa...ZZZZzzzzzz!!!!!!!!!

No comments: