Monday, April 25, 2011

~MENYAMPAH TOL NGAN MAMAT NI..GO TO H***...!!!~

hye korang2 semua...:)

   amboi miszhunny..marah bebenor nmpak...ade prob ker???ce citer..ce citer...haha...sebenornyer, bkn msalah aku..tp msalah L bukan nme sebenar...die ni mmg rapat bebenor ngan aku..sejak kecil lagi..dh mcm kembo...huhu...so, aku ni jenis yg suke jugaklah dgr msalah org...smpi akhirnya jadi masalh aku..hahhaa..aku kan seorg yg prihatin..(yeke??)

cmni citernyer...korang nak taw x??klo korang xnak taw pon aku still gak nak citer..peduli hapa aku..hihi..aku mmg betol2 bengang ngan laki cmni...cam dh xdo bunge laen nk dipetiknyer..desprete tol laa ko jadi lelaki..adoiyai..!!!

   ceritanya bermula....almaklumlah, si L bukan nme sebenar ni sememangnya CUN...seyesly...aku xtipu pon taw...pastu, si mamat ni boleh dikatekan dlm klas lelaki2 macho jugaklaa..so, si mamat ni...senang citer aku taruk huruf F laa..si F ni suke giler segiler gilernye kat si L ni...tp malangnya yg xberapa berbau, si L ni dh berpunyer..si R bukan nme sebenar...encem taw...sesuai laa ngan si L yg cun tu...suke tgk mereka berdua..(jeles ke???cikitlaa..haha)

    namun si F ni xpernah putus asa...mereka berdua ni satu kolej...so, selalu jumpe laa...yg si R ni duk jauh..dh keje...nak dipendekkan cerita, si F ni bg mcm2 kat si L...si F ni boleh digolongkan lam kalangan org2 senang...mcm2 die buat tuk si L ni..blanje mkn, ajak kua, beli tu..beli ni..mula2 cam leh tahan lagi laa..bile dh lme2, si L ni agak rimas laa..dibuatnye mcm awek sdri..smpi satu hari tu si F ni canang satu kolej gtaw yg si L ni awex die..ape barang ni der...xmacho langsung..despreto tol laa....

   si L makin rimas n mulut2 org pon mula laa berkata2 yg si L ni sje nk kikis harta si F laaa..pe laa...mulut org..xleh nk tutup...(aku yg duk dgr pon panas hati taw...xde lak lelaki nak wt aku cmtu..hahaa..nk ke???) si L ni hnya mampu bersabar jela..yg lagi bestkan..si F ni slalu je dtang umah sewa si L ni...ajak kua...tiap2 mase..pe yg korang rse bile lelaki yg kite benci wt cmtu...rimas nyer....xde privacy langsung...lau xangkat phone pon, si F ni marah2...so, terpaksa laa si L ni melayan karenahnya...nanti kang jadi laen lak lau xlayan..almaklumlah..lelaki skang leh wt ape je...isshhh!!!takotlaa...

  nasib baek si R ni taw...sporting lak tu..xde nak marah2 si L..baguih betol si R ni...mmg bukan salah si L pon..and si R ni ckp layan jelaa selagi taw batas2 pergaulan..amboi...ade lagi lelaki cmtu ek..baguihnyer..(miszhunny bertambah2 cemburu nampaknyer...mne de!!!)...lau korang2 nak taw, si F ni penah ajak si L ni jumpe fmly die..aiyoo..mmg sah si F ni despreto punye olang woo...dh taw si L ni dh berpunye...crik la yg laen..pe daa...

   banyak lagi si L ni citer kat aku..mcm2 perkara yg menyakitkan aty yg aku dgr..tp cam mls nk tulis kat sini..kesimpulannye...walau semacho mne pon ko whai lelaki, tp bile dh terdesak cam tu, hilang semua kemachoan mu itu..har..har..har...lelaki seharusnya tunjuk keegoan tu sket.brulah pompuan suke...lau mcm si F tu aku pon xnk...setakat wt bayar hutang2 aku leh laaa..lau wt suami..mntak jauh ler..(tp bhy..6t lau dye mntak blik duit2 tu mcne??xaman ko atas dunia...xbek wt cam tu..miszhunny..xmo2..!)

  dh2 laa kacau gf org...bialah si L dan si R tu hidup aman..xlme lagi dh nk naik pelamin..so, pesanan tuk si F..cariklaa bunga lain di kolejmu itu..aku rse kolej ko tu banyak lagi y cun2..kolej ko kan famous...xmcm kolej aku..ntah pape je..hahaa..(sempat agy ngutuk kolej sdri..xmo3 cmtu..!!!)

    klu benda ni terjadik kat aku la kan..dh lme si jantan ni kena penampo sebutir dua...yela kan..aku ni kan bukan PENYABAR orgnyer..hehehe(cam marah je miszHunny??)



   hahaa..gambar ni hanya hiasan semata2..xsemua jantan kat luar tu stupida....hehe.sorry to all lelaki2 kat luar sne..bukan niat aku nak mengutuk korang..tp bile dh perangai cam tu..mau xnk kukutuk...sudah semestinyer kukutuk..hehehe...soli once again, guys..!!!

p/s: L bukan nme sebenar..hope u xmarah i story ur story kat sini..just nk share info wif my readers..hehe..mmuuaahhkkss, syg ko ketat2...miss u my dear L...tc:)

  

No comments: