Monday, April 25, 2011

~WAAA...THANKS COZ NYANYI LAGU NI TUK I...LOVE U....!!!~

hah???nyanyi???lagu pe??sape nyanyi???tuju kat sape????haaaa.....sabar2..

   Hye korang2 semua....ari ni aku rse hepi sket bile dapat dgr lagu ni..sebenarnyer, aku dgr2 lgu2 feveret aku kat youtube..pastu tetibe je terjumpe lagu ni...mmg lme giler dh xdgr..hehe...

SEMUANYA UNTUKMU-ANUAR ZAIN

Dengarlah bisikan angin bayu
Dengarlah bisikan ooo hatiku
Bagaikan sebuah melodi cinta murni
Semua adalah untukmu
Walaupun dalam lautku selami
Walaupun tinggi gunungku daki
Ku rela tempuhi rintangan yang ada
Semua demi cinta suci
(Korus)
Tanpa dirimu hidup tak bererti
Tahukah kau cintaku murni
Jangan kau pergi
Dirimu tiada ganti
Harapan yang ada
Tersemat di jiwa
Semoga kau sentiasa di sisi
Usah kau ragui keikhlasanku
Usah kau ragui oh hasratku
Kuserah seluruh jiwa dan cintaku
Semua adalah untukmu
(Korus II)
Tanpa dirimu hidup tak bererti
Tahukah kau cintaku murni
Jangan kau pergi
Dirimu tiada ganti
Akan ku berjanji oh aku berjanji
Semua adalah untukmu
Tanpa dirimu hidup tak bererti
Tahukah engkau cintaku suci dan murni
Jangan kau pergi
Dirimu tiada ganti
Akan ku berjanji oh aku berjanji
Segala harapan tersemat di jiwa
Semoga kau sentiasa di sisi
Thanks abg anuar coz nyanyi lagu ni tuk saya..hehe..(perasan tul...)nak wt cmne..xde org nak tuju lagu tuk aku..hihi..sib bek ade abg anuar...terharu aku...cewah..!!! aku mmg minat kat lagu2 abg anuar zain ni...suke sgt2..romantik betoi...lagu bru dye pon best2 gak...
   disebabkan aku minat lagu ni..dan membuatkan aku terbuai smpi nak tertido..aku anggaplaa my mrBUCUK yg tuju lagu ni tuk aku..walupon dye xkan tuju lagu tu tuk aku..hahha..(cedih lak aku dgr..cian kat aku kan3!!)xpelaa...hihi...lagu ni mmg betoi2 buat aku tersenyum sorang2...(angau tol minah ni..)
and, dgn baik atynye aku(nak tunjuk aku ni romantik laa) aku pon nak tuju lagu ni kat dye...(mrBUCUK laa)..lagu ni pon feveret aku jugak..tp bukan lagu anuar zain tp dye penah nyanyi lagu ni....

KAULAH SEGALANYA-RUTH SAHANAYA
Mungkin hanya Tuhan
Yang tahu segalanya
Apa yang ku inginkan
Di saat-saat ini

Kau tak 'kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya

( korus )
Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang

Kau tak 'kan percaya
Kau selalu di hati
Haruskah ku menangis
Untuk mengatakan yang sesungguhnya

( korus )
Kaulah segalanya bagi ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang

Kaulah segalanya untuk ku
Kaulah curahan hati ini
Tak mungkin ku melupakan mu
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Tiada lagi yang ku harap
Hanya kau seorang
Ok x???best kan lagu ni...teringt aku pesanan mrBUCUK kat aku semalam...terharu...:')
pesan mrBUCUK kat aku:
"perangai tu jgn cam budak2 sgt..(huhu..sori dear...aku mmg cam budak2..terlebih mnje..)..banyakkan bersabar...jgn cepat marah2..berubahlah menjadi yg lebih baik..."
mmg betol perangai aku cam budak2 tadika..lebih dr budak tadika pon ade..hehe...so, mulai ary ini dan saat ini...aku MISZHUNNY mmg nme sebenar..akan berusaha berubah menjadi yg terbaik untukmu....dan akanku cube yg terbaik supaya menjadi yg lebih baik..dan juga aku akan cube berubah menjadi seperti yg bucuk inginkan...xsalah berubah untuk kehidupan yg lebih baik kan...perubahan itu mmg penting untuk menjamin perhubungan yg lebih baik dan kehidupan yg tersangat baik...so, jadilah budak baik dan bukan budak2...hihi...:)

   lagi 3 ary aku duk umh...pasni aku akan kembali bertugas sebagai pelajar....xbestnyer...kena bgn awal blik...mesti aku rindu masakan mak aku..uuwwaaaa....cedihnyer...xmo blik sane...tp nk wt cmne...ku harus gagahkan jua hatiku ini untuk pi sane..(padahal mrBUCUK xde kat sne..tu yg sedih tu..hehehe)


p/s:sebenarnye...ari ni mood xberape nak betol sket...bercampur2..tp bile dh dgr lagu tu..rse tenag je sektika...LOVE U mrBUCUK..thanks for everything...bubu hargai setiap apa yg bucuk telah berikan...:)


1 comment:

CikAnishLelabu said...

haha perangai tak pernahnye berubah..comel !