Sunday, May 1, 2011

~ONE OF THE BEST MEMORIES WITH MY FAMLY...!!!~

hye cyg2 aku semua..!!:)

akhirnya aku kini berada jauh dari kampung...bermulalah kembali tugasku sebagai seorg student..hehe.. sbenarnyer, lam aty ni hanya tuhan je taw betapa aku rindu syg kamu wahai familyku..rse cuti sebulan cam 2,3 ary je..(nak cuti lme2 buat kolej sdiri la cik kak oi..)hee~~~

  lme jugak aku xjenguk belog kesayangan beta ni...(ekceli mrBB xbayar dua bulan.ahah??hamik kau....) skang dh boleh mula berblogging blik...hehe...rindu korang2 semua...(kenal ke??)

ari ni aku still lagi cuti..1 mei...hari pekerja..walaupon aku blom lg kerja..selasa ni bru laa aku start praktikal...haaaaa...first practical..cmne laaa 6t ek??(hentam sajalaaaa) aku smpi sini semalam...yg bestnyer, famly aku yg hntar...mmg seronok habis laa..xyah susah2 nk nek bas...lau pi ngan famly, leh bwak barang banyak2...hahhaha

   sebelom famly aku hantar aku pi blik aku punyer hostel..(duk hostel ek???yeke???) kami berjalan2 dulu kat suatu tmpat yg bernama...jeng..jeng..jeng...teka laa sdiri..lau korang nengok gmbar 6t, korang msti tau punyer...mmg best laa...fmly aku ni mmg suke shopping espeselly aku laa...hahhaa...tp semalam kami just jln2 je..xshopping pape pon...mkn2 aje...yg pling seronok, my nephew dh pndai bercakap dh skang...bile die bukak mulut, kompem aku xbrape phm..(dak2 bru belajar bercakap...diorg suke gune bhsa diorg...yg tua2 cam kite ni susah laaa nk pahamnyer...hahahaha)die laa yg pling hepi bile masuk mall..men lari2..aku pulak letih duk kejor...hhaha...bese laa bebudak...

   so, ni laa gmbar2 kami..lam gmbar ni aku agak tembam ek...kamera tu yg salah..asal gmbar aku je nmpak tembam...xadil betoi..(padahal xnk ngaku yg diri tu sememang ternyata senyata-nyatanya sudah mulai kembang..hahahaa)

bergaya di hadapan keta my bro...:)


yg ni 6pak tembam sebab amik gambar dr bawah..aku kan memiliki ketembaman terlampau dibawah pipi...haha(still xmo ngaku gak..)

wif my sista...adik msti lg lawa dr akak..(jeles sebenarnyer..)

wif my bro...:)

kakak aku punyer famly...yg tu anak die laa...yg bkal lahir tu bkal anak angkat aku..hehhee



seronok jugak dapat kua jenjln ngan famly aku sekali skala ni...tp sayang..xsemua famly aku ade..kan best lau mak n abah aku join sekali..mmuuaahhkkss..miss u mummy n daddy...

 blik sini semua kena berubah...loghat kena berubah...mkn pon kena berubah..macam2 yg berubah..(duk umah aku ikot sedap mula aku je bile ckp..longhat aku kan best...hhaaa..bile blik sini penat kawal lidah..kang xpasal2 je kua huruf g kat belakang..aku kan geng ZIZAN...hahaha)

   bru sehari duk sini, aku rindu giler kat my mum,dad n famly...duk umah mkn pon xkesah sgt coz xbyk kua duit..sini, bile nk mkn je, gue duit..sebab tu laa bile duk sini, aku kurus je..(yeke??) duit simpan nak shopping...hahha(terok tol...!!!)

  aku xtaw nk membebel pe lg...hope ary selasa ni berjalan ngan lancar..hope staff2 kat sane bebaik semuanya...aku ni pemalu org nyer...(bukan xtaw malu ker??huhu)...dh laa aku berdua je praktikal kat tmpat tu...sib bek yg tu kwn bek aku..hehhe...ok laa...aku nak pi melantak jap..pewot aku ni dr tadi duk men lagu irama malaysia..mcm2bunyi ade...haha...(bru bgn tito sebnarnyer ni..letih laaa....)

adios amigos mi amor...:)

1 comment:

Honey Bhulat said...

tgk your niece pon nak wat peace..tp xjd..sian dia..tenung jew tangan n pk, nape x jdik??? =(

wah, sonok yew jalan2...guduck for the practical..enjoy yew!!!