Wednesday, May 4, 2011

~SERONOK SANGAT!!!TAPI.........~

hye korang2 semua yg kiut lagi miut....:)

   akhirnyer, bermula lah segala2nya...selama dua hari ber'praktikal' ni..alhamdulillah, ok walaupon ade satu dua kejadian yang xberapa best berlaku...agak menyakitkan hati but xmo citer kat sini...sbb semua masalh berpunca dari pihak kolej aku sdri...hehe
    mmg seronok sgt bile dh dapat rase cmne berada di alam pekerjaan...just satu je xbest..penat yg amat sgt...keje aku duk berdiri je...berjalan kesana kemari..mmg sakit kaki lah...first day aku just tengok2 je...omputih ckp 'observe'...hehe...and otday, aku ade laa wat cikit..tp still lagi mintax tolong pakar laa..xleh lah wt memandai..kang saje je kena bebel 4,5,6 guni..hahaa...and yg menjadi lagi bertambah xbest, aku keje jugak ary sabtu...geng2 aku yg praktikal kat hospital len best je dapat cuti 2hari...hhhmmm...xpe2..sabo jela...

hanya kami berdua je yg praktikal kat hospital ni...

haaa..yg kat atas tu gambaq aku laa...cun x???hehe...yg sebelah tu my pren laa...hanya kami berdua je dr kolej kami yg praktikal kat situ...aku agak2 blur r sket sebab cuti sebulan duk kampung bek punyer aku duk menambahkan lelemak di dalam badan...smpai otak pon dh nek lemak...bile start praktikal, mlm 2 bru terkial2 nak study..as the result, xleh nk buat pape laa..projection byk lupe...positioning patient pon xhingat..pe daaa....so, semalam ngan bangganya aku membuka buku yg setebal tilamku ini..study laa konon...padahal belek2 je...badan dh letih, otak mne laaa leh nk trime lagi..yg nmpak just bantal n katil je..

   hari ni agak ok laa coz xramai sgt patient n kami pon banyak diberi tunjuk ajar dr encik2 n puan2 yg ade kat sane..diorg mmg baik sgt2...xkedekut ilmu langsung...suke dpt belajar kat sne...bile  dgr citer dr kawan2..kcian diorg..smpi ade yg kena marah2...:(

  aku harap aku dapat amik banyak ilmu sepanajng aku ber'praktikal kat sini....lebih2 lgi, kat sini staff2 semua nak tolong2 kami smpi kami pandai..thanks semua....semoga hari2 aku berjalan ngan lancar coz aku mmg betoi2 xsabar nak jumpe ngan mrBUCUK...windu gilossss dh ni....mmuuaaahhhkkxx

p/s:penat2 pon sempat agi update blog...hehhehee....:P

1 comment:

Firdaus Life said...

syoknye dapat rasa pengalaman keje / praktikal