Thursday, April 21, 2011

~TENANGKAN DIRI SEKETIKA...~

hye korang2 semua...:)

    Aku masih lagi dalam mood sedih..dan kali ni aku betul2 sedih...aku kehilangannya...maafkan aku..aku xdapat beri yg terbaik..mmg betul ckp org, bile kita kehilangan sesuatu, brulah kita taw betapa kita sayang dan rindu padanya..begitulah juga aku..nak menangis xterdaya lagi...bykkan bersbar..yg pergi xkan kembali lg...

    aku baru shj kehilangan hamster kesayangan aku...YOGI PEARL... i miss it so much...mungkin bg korang...alah binatang kecik je pon..xkan nak sedih cam mati laki...tapi bg aku x...aku anggap die cam teman aku..aku sayang die sgt2..die sgt2 comel..xde sape leh ganti die...aku betol2 sedih bile tgk jasadnya kaku...bru petang tu aku tgk die main2 ngan mainan die...tgk aku duk nyanyi sengsorang...comel sgt bile tgk die mkn...mlm2 lak die suke buat bising..tp aku xkesah...and skang.dh xde laa yg buat bising mlm2...nk menangis nanti org kate over lak kan..so, aku nangis sengsorang lam bilik...yogi...i miss u...mak aku kate...dh ajal dye..nk wt cmne..kita pon cmtu jugak 6t...xde ape yg kekal kat atas dunia ni...:(

    so, ary ni aku kemas2 sangkar dye..xnk bg ingat dye sgt...aku sibukkan diri..duk dapur..wat muffin tuk mkn petang....dgn cara ni, aku xde laa nak ingt sgt kat yogi...smlm aku gtaw abg aku sal ni...die kte icy ngan puteh kan ade lg..xyah duk sedih sgt..kakak aku pon duk mcj aku td suh aku tanam pokok kat tmpat aku tanam yogi...sbgai tanda ingatn padanya..Thanks kakak..thanks abang...:)

   and this is my muffin..kali ni aku wt perisa cokelat lak..pastu bile aku bukak peti tyme bakar muffin tu, aku ternampak kacang badam..haa...aku pe lagi..tabur laa kasi penuh satu permukaan tu..hihi..and this is hasilnya...->



 suka aty aku je tabur kacang tu..hahaa...hati ngan sedih..pe leh buat..xde seni langsung...dgn cre ni je aku dpt ceriakan kembali suasana...pastu mkn muffin smbil mengadap lappy aku ni..pergghh!! mmg cedap cgt2...:)

    mrBUCUK...cepat2 taw cri pengganti yogi..tp aku xnk hamster..nak arnab lak..arnab yg kite tgk aritu..comel kan..mcm kucing parsi je...6t kite jge same2 ek...bg dye tembam mcm mrBUCUK..opss!!mcm miszHunny..hehe...

    lagi 6 hari lg aku duk kampung...alamak...dh xlama dh..study pon x...aiyaa...duk umah menggemukkan badan je...menggemukkan otak xnk ngan ilmu2 yg ade lam buku...6t nk praktikal lak...miszHunny...pi study cepat!!!!6 hari bukannya lame..aduyai...rse cam sekejap je sebulan bercuti di kampung...mcm2 berlaku...

   Okaylaa...aku nak tenangkan diri sambil menikmati muffin ni...xnk pk sgt sal yogi...6t kang aku nangis lagi...yg pergi xkan kembali.....miss u..:'(.....

3 comments:

Adil SaksaMa said...

alah...sedihnya...sabar2....emm..muffin tu mcm sedap je.....bg le resepi skit.hehehhe

CikAnishLelabu said...

sedih2 sempat ag dia wat muffin.hehe bgs bdak kecik ni.. sabar ye.. nanti beli rabbit lak.. beli sepasang. hehe

Anonymous said...

sian dier.... doh ah bela binatang... tak terjaga nti... jaga anak kakak plak..huhuhu