Monday, April 4, 2011

~XSABARNYE NAK TUNGGU ANAK IBU LAHIR~

ahah!!!!blom kawin lagi dh nk jadi ibu???cmano tu haa????adoyai..jgn pk bukan2 taw..xbek...huhu..tjuk tu sje kasi gempak..hehe...tp mmg betul pon bulan 7 ni aku bakal bergelar seorg ibu...rase cam xsabar je...baby yang bakal lahir tu babyboy...name pon dh ade dh..insyaALLAH, MUHAMAD RAIDI ZAFRAN...ok x...

   mybe korang tertanye2...aku ni kawin senyap2 kah..hehe...(padahal org xambil kesah pon...perasan je lebih..) sebenarnyer yang mengandung tu my beloved sister laa...skang ni die ngah mengandung anak kedua..so,tetiba aku teringin nak jdikan anaknya yg bakal lahir tu anakku...lgpon aku mmg suke budak2...dh lme aku gtaw die hasrat aku ni...nsib bek die setuju..aku pon skang sme2 ngan die duk hitung hari..due date nye 5/7/2011..hope die lahir awal...leh sme tarikh lahir ngan ibu angkat die ni haa...1 julai 2011..hehee..xgitu???

   So,bile lahir nanti,aku nak suh dia pggil aku ibu...hihi...ok x???xsabarnye...huhu...tp yg sedihnye, bulan tujuh ni aku dh start new sem..Zafran,ibu harap sempat tengok zafran sebelom masuk sem bru...huhu...(cepat2 la kawin cik hunny oi...6pak cam dh xsabar tu haa...hahaa)


haa..ni laa kakak aku...cantek x???mesti laa cantek an..an..an..tgk laa adik die..kih3!!! budak kecik kat sebelah die tu anak sulong die..MUHAMAD RASHDAN NABHAN...nakal yang amat n suke gigit org...tp nabhan@ ayong ni sgt2 comel bile die senyum...yg paling best bile aku merajuk ngan die..pndai dye pujuk taw..sweet sgt..hehehe...ile dia buat aku marah,die senyum je..xjadi aku nak marah...comel sgt...hehe...ni gmbar nabhan kesayanganku...


comel kan..tp mse ni die kcik agy..xpandai jln lg..hehe..tp skang dh nk msuk 2 thn...suke sgt bercakap...tp aku xpaham sgt laa die ckp pe..hehe..tp comel sgt2!!!....

aku harap zafran lahir dlm keadaan yg sihat walafiat..jadi anak yg baik...dgr ckp ibu n mama...jadi anak yg soleh dan berbakti kepada kedua ibubapa n ibu angkatnya..huhu.....amin...:)

4 comments:

SyuhaidaGhouse said...

wah bestnye ade kakak.. n best nye ade anak2 sedare.. patut la da xsabar nak jadi mummy....hehe

HunnyAbllah said...

hanis: 2la pasal..mmg xsabar nak ade ank ni..nak kawin lmbat agi..hehhe

Izyan Masri said...

KIRIM SALAM KAT SI COMEL YG LAHIR NNTI XD

HunnyAbllah said...

izyan:insyaAllah...thanks..:)