Saturday, May 5, 2012

Bgn pagi...pergi pasar!!!

bismillahirrahmanirrahim...

assalamualiakum,semua...lewat petang bru nk update...hehe...today is saturday!! so pe yg korang dh buat??enjoy x ary ni??aku???hehe..tido je..coz stll xbrape sihat...cmni laa lau skit..byk tido...hehehe..tp pagi tadi,aku gagahkan diri jugak nk pi pasar...saje nk segar2kan diri dgn udara pagi... aku pegi lam kul 7.30a.m..tp mse ni dh rmai org..makcik2..pakcik2...cri lauk segar..yela..lau pegi lewat2 6t dh hbis...tinggal yg busuk2 je..hehe..dgn xmndinye aku pi sne..hehe..mls nk mndi..coz blik kompem berpeluh blik..mls nk mndi byk kali...jgn mara ea....hehe

  aku pom sme r jugak cm makcik2 n pakcik2...nk cri lauk segar jgk..hehe...dh puas mkn ayam..nk mkn ikan lak..ngah cri2 ikan segar tadi..terpandang lah satu jenis ikan ni...jarang dpt tgk...(akulaahh..lau korang xtau laa kan..)..pada mulanya, my member ni je yg pegang..aku geli skit nk pegang..(bukan ngengada k..aku mmg cmni..tp ikan yg dh bese tgk xdo laa goli nye....) pas lelame duk tenung ikan tu..bru laa aku ade keberanian..(cewah)...keberanian nk pegang...ni gmbar die...nah!!!
nilah ikan yu lau korang nk tau..hehe...mne tak gelinye..ce tgk kulitnye tu...eiii...hehe...sabo je laa..haha...jgn laa korang mnyampah ngan aku lak ea...cam gedik laa aku ni..hehe

ntah pe laa msakan guna ikan ni..ade spae2 tau nk msk pe ikan yu ni???lau aku,xmkn laa ikan pelik2 ni... and adde satu lagi bnda (bnda ek???hehe) yg menarik perhatian ku...ni die...


haa...pe ni???ni laa udang lipan....lipan???OMG..hahaha...

mse mula2 tgk xtau nk beza mne satu kepala n mne satu ekor..lebih kurang je..hahaha...tuk korang2 yg dh bese pi pasar ni of cos da slalu tgk kan..bg aku yg jarang2 je pi mmg agak tteeettt..hehehe...org duk mndang je kami amik gmbar...cam wartawan rncangan tb lak..haha... tp udang ni aku ade pernah tgk satu rancangan cina kat tb 2 xsilap aku..die msk udang ni laa...ntah sodap ke idak xtau laa...isi cam sikit je..hehe..better mkn udang yg bese2 jela..xyah nk pelik2 sgt lah...hehe

hehe...cmtu laa gelagat aku pi pasar pg tadi..pas abis pusing2 cri sayur dan sgala bgai...aku blik...dh kawin cmne laa 6t ea...smpat ke nk pi pasar???hahaha...tnya sama......:P

papai...

No comments: