Tuesday, May 8, 2012

Lots of love...!!!

masa makin pantas berlalu..yang lepas dah jadi kenangan...and masa depan tak siapa yang tahu...selama 2 tahun lebih aku disini..banyak yang aku belajar.. ade kawan yg best2 giler... semua tu bakal jadi kenangan terindah di saat kaki melangkah pergi ke alam pekerjaan..lagi setengah tahun aku bgelar sbgai student.. insyaALLAH,kalau panjang umur, dan dimurahkan rezeki, aku akan sambung ke tahap yg lebih tinggi lagi... dengan izin ALLAH,amin... dan sekarang aku dh masuk semester ke5...dh nak abis dah pun...lagi beberapa minggu aku bakal menghadapi final exam...hope result aku xseperti sem lepas...amin...

  bila nanti dh habis belajar...agak2nya,kita bertemu lagi tak?? persoalan tu dh mula bermain lam kepala... Ada lg tak masa tuk kami luangkan masa nk pergi tgk wayang sama2, shopping same2, kluar mkn sama2, berkongsi cerita dalam bilik sama2... entahlaa..aku sdiri pon xpasti...tapi hati ni berharap yg persahabtan antara aku dan sahabat aku ni xkan putus..even dah berkeluarga 6t..

   of cos laa bile dh berkeluarga kita akan sibuk dengan family masing2... mase ni,dh mls nk online sbb letih kerja lagi,jadi surirumah lagi,jadi ibu lagi...alahai...seronok2 mmg seronok..tp, dptkah selamnya kita bersama..(nyanyi sat..hehe) masing2 msti mls nk kluar sbb hari minggu msti nk bersama kluarga kan...hehe..no komen..

to my beloved friends.... aku akan sentiasa ingt kat korang..koranglah sahabat yg terbaik yg pernah aku kenal...always be here whenever i need... slalu jd tempat luahan perasaan aku,penasihat terbaik aku dan penghibur hati aku..korang mmg best...segala kenangan yg dh tercipta dari first tyme kitejumpe smpi laa skang akan aku kenang smpi bila2... insyaALLAH,selagi kita masih lg hidup,kite tetap akan jadi shabat terbaik di abad ini.... akan ade lagi pertemuan untuk kite selapas ni..jgn risau...aku kan planner...semua ditanggung beres...hehe


xkira lah kat mna nanti kita kerja,yang penting aku harap kita akan slalu berhubung...semua dihujung jari....guna kan semua kemudahan yg ade...hehe

my frens...
   aku nak mohon maaf kalau2 aku ade buat korang terasa ngan sikap aku yang kadang2 tidak terkawal...maafkan juga aku jika aku ade melakukan kesilapan secara langsung atau tidak langsung... aku byk kekurangan dankoranglah pelengkapnya..thanks coz be my friends..sayang korang sgt2... if ade sikap aku yg kurang menyenangkan,tegur2 laa..aku mnusia biasa..slalu wt kesilapan...and if korang ade masalah,share2 lah kat aku...aku sedia mndengar...ape guna nya kawan if xleh tolong kan... tu je dari aku...thanks..lots of love!!!!



 sbelum semuanya berakhir...ape kata kita buat something yg akan kita egt smpi bile2..something yg pling gempak yg tak pernah kita buat...any ideas???hehe...pape pon....korang the best lah... aku pon xtau nk ckp cmne...hehe...thanks sekali lagi..lau kite berlima dihntar ke tmpat yg sme kan best..hehe... jgn lupe kan aku ya...sayang korang ketat2...:)
                                                                                                                       
                                                                                                               lots of love....
                                                                                                                                 MISZHUNNY

No comments: