Friday, May 4, 2012

Miss my Kampung so much...:(

Bismillahirrahmanirrahim...


assalamualaikum ollss...salam hari jumaat...pe program ari ni..bg yg lelaki tu...bersiap2lah ke msjid..pi awal sket..tolong bentang sejadah...xgitu..:)
pape pon,nk mintak jasa baik semua org...doakan kesihatan aku ni haa..." Ya ALLAH, sembuhkanlah penulis blog ni..berikanlah dia kesihatan yg baik..amin..."..thanks semua...

  kesihatan aku skang xbrape oke..batuk mkin terok...tido mlm asyik terganggu je...bdn pon sakit2...harap2 aku cpt sembuh...amin..:)

  skang aku dh ade kat sini blik..percutian singkat kat kampung sgt2 best....xcukup se nye...xpuas lg duk rehat2 kat kampung..hmm..xpe2..pasni aku cuti sebulan..lagi syok...xsba rsenye...sepanjang duk kat kampung, xbyk pom aktiviti yg dpt aku buat sbb aku cuti smbil wt keje..mmg xbrape syok laa... aku terpakse siapkan presentation aku..(dh present pom smlm..alhamdulillah...)
 
  pasni sibuk tuk final exam plak...dh ready ke blom????hahah..of cos laa blom...kena start dr skang..takot result drop lg cam sem lepas...haha..tu laa..men lg...padan muka aku..so, for this sem,aku berjnji akan berusaha lebih..(yeke??)..InsyaALLAH...lagi satu sem je lg...dh nk abis daa....pasni keje lak..leh pegang duit sdiri..syoknye...hahahhahaaa..(gelak jahat..)

these are my beloved pets now...tinggal 5 ekor je...sbenarnye ade 10 ekor..mati lima...hmm...yg ni selamat dijage oleh my beloved daddy...:)

one of my faveret buah...yg ni org kg aku pgil pauh...hehe...sedap..aku duk mkn ni laa ari2 kat umah..aku mmg penggemar asam..haha..masam woo...


egt nk bwk buah tu dtg sni tp takot bile dh smpi sini leh mkn lak..wt berat beg aku je..hahaha..len kali lah geng... ade mcm2 lg kat umah aku tu..jambu laa..so,sape2 nk merasa..jmputlah datang kerumah ku..rye pom dh nk dekat ni..jmpot dtg ye..hehe....

ni pemandangan kat umah aku tyme maghrib semlm...cantek kan...gmbar ni roomate aku yg amik...

  so,xde pe dah nk membebel kat sini...nk smbung ngemas lak ni (bukan dr tdi duk on9 ker??)...dh nek semak atas katil aku ni..klaa..papai....salam jumaat semua...assalamualaikum...:)

besaq tol lobang idungku..hehehe..:)


No comments: