Tuesday, May 15, 2012

jejak kembali yg lama...:)

tak ada yang lama, tak ada lah yang baru kan. len macam je bunyi ni. hehe..

 Sekarang ni aku main bantai ikot suke hati aku je nak update waktu bila..kalau dulu, aku selalu update tengah malam. tak apa laa. manusia selalu berubah. tak gitu kawan-kawan? tinggal beberapa hari lagi aku bakal menghadapi peperiksaan akhir bagi semester ni. berdebar memang tak dinafikan lagi lah. tapi masih sempat pulak aku update entry kat sini. haha.. takkan nak mengadap buku 24hours. boleh pecah kepala. lebih-lebih lagi bagi aku yang memang bukan kaki study ni. setiap orang lain2 dia punya cara. and cara aku juga berlainan.

  biasanya, klau aku bosan, aku mesti nak melalak, smpi ggu yg lain nak study..haha...jahat kan...mne ade..nakal2 je...hehe...tapi hari ni, aku ukak boleh dikatakan keseluruhan album yg ada lam hard disk kesayangan beta ini...dan aku terjumpa balik semua gambar2 lama2 aku...senyum sorang2 pom ada...aku dulu ngan sekarang rase cam lain bebeno...nak di copare kan masa PLKN dulu lagi laa..rse cam ank negro lak..haha...memang lawak gile..tengok balik gambar2 mse kat UITM..sedih lak ai.. my frens yg blaja kat UITM dlu semua dh habis blaja...skang ngah berehat2 di rumah..:)

  tapi yang aku nak share hanyalah gmbar sepanjang aku berada disni yang dah hampir nak masuk 3 tahun..satu masa yang agak lama kan...macam2 dh berlaku..hhe..jom layan..:)

spot me!!






hambik kau..semua extra large aku kasi kat korang nengok...semua ni dah jadi kenangan...nanti bila dah ada anak-anak, mesti segan nak tunjuk...amboi mak aku dlu..hahaha...apa2 pom...aku pasti akan merindui semua yang dah tercipta...mungkin susah tuk mengulanginya lagi..tapi semua tu tak mustahil kan...

LOTS OF LOVE..!!

No comments: