Thursday, February 28, 2013

This is LIFE...:)

Assalamualaikum semua....

  Alhamdulillah... Setelah beberapa bulan tak meng'update' entry kat blog ni, akhirnya dapat jugak aku luangkan masa tuk mengadap seketika depan laptop sementara line tenet tengah laju ni. Sejak aku bukan lagi bergelar student ni, agak jarang jugak aku dapat bukak laptop sbb terlalu sibuk dirumah. Al-maklum lah, dh jadi penggangur terhormat (buat masa ni lah). harap semua ni tak berpanjangan. banyak sangat planning tuk aku jalankan tahun ni. hope semua berjalan lancar. amin....

  bermulanya tahun 2013 ni, semua dah berubah. Aku sudah pun mulakan hidup yang baru. yes, bersama someone yang baru. memang bukan senang nak mulakan hubungan yang baru. lebih-lebih lagi aku dah malas nak bercintan-cintun. tapi takdir Allah, kita tak tahu kan. Sebanyak mana pon kita merancang, tak semestinya semua menjadi. Allah yang aturkan semuanya. So sebagai makhluk, kita sama-sama redha dengan ketentuanNya. And now, I have a better life with my family.

 Sepanjang menganggur ni (macam tak best je bunyi nye kan...cepat-cepatlah berakhir) aku ada jalankan perniagaan kecil-kecilan. Alhamdulillah, bolehlah tambah pendapatan yang tak berapa ada ni. Yang penting, kena banyak bersabar.

  I miss my classmates, my housemates and also my besties. Agak-agaknya dorang macam mana lah sekarang ye. Aku tak dapat nak contact sangat sebab sibuk ngan anak-anak (semakin nakal n tersangat nakal). Hope korang tak lupakan aku. Aku hari-hari tengok gambar korang.. rindu gilerrr..:(
InsyaAllah, kalau ada umur yang panjang, kita akan jumpa lagi. And, kalau ada yang nak mendirikan rumah n tangga tu, jangan lupa hantar kad ya.. Aku nak raikan anda semua...:)

just short entry for tonite sebab dah lama tak menulis. Walaupon macam-macam nak cite tapi semua dah basi...(hahahhhaa...gelak sorang2) And I wanna share a beautiful pic for all of u...my graduation pic..(bia lapuk, nak tunjuk jgk...)



have a good day all...
LOTS OF LOVE...
~HUNNYABLLAH~

No comments: