Monday, May 20, 2013

I'm a Big Girl Now



Hello..hello...hai... hewhewhew... hari yang agak penat.(penat ke?) Sebenarnya penat dengan perasaan. oh ya, aku dah lapor diri dan agak menyedihkan, aku dapat tempat yang aku kurang suka. Sebab pertama of cos laa sebab jauh dengan org tu. Lain-lain sebab tak dapat aku nak ceritakan kat sini. hahaha

  Hari ini berjalan dengan lancar. Rumah pun dah jumpa. Kan best kalau dapat duk dengan abang aku.ermmmm..sabo jela.. lagipun tak ade lah jauh sangat tempat keje aku dgn umah abang aku. So, bole laa nak jalan-jalan..hahaha..(lam kepala duk plan macam-macam) Lepas ni kena belajar bawak kete.  Nanti nak merayau senang, bole guna kete abang aku.Aku ni penakut. Lesen ade buat perhiasan je lam purse. Entah bila laa nak berani.

  Tak lupa jugak kat kawan-kawan aku yang dah start keje ari ni. Keje rajin-rajin.. Ada cuti kita jumpa lepak sama-sama macam dulu. Lagipun kita tak jauh kan. Orang tu pun rajin-rajin laa datang sini k. Melawat bungamu ini..:P   Ada  yang happy, ada yang sedih. Aku kat sini hanya mampu tersenyum.( Ayat redha je...) Kata kawan aku, just fikir positif. Mungkin ada hikmah aku ditempatkan kat sini. Tak ade lah abang aku nak anta jauh2. Tak menyusahakan dia sangat, and apa2 hal jadi pon leh terus contact dia. Urusan rumah sewa pon bejalan lancar tadi. Semua Allah permudahkan. Terima Kasih Allah. Kau lebih mengetahui apa yang terbaik untukku...

Esok, bermulalah kehidupan baru aku. Semua kena berdikari. Memang selama ni aku dah belajar berdikari, tp kali ini aku kena lebih berdikari. Hope aku tak tension dengan tempat keje aku and berharap agar aku mampu tanganinya...





LOTS OF LOVE

No comments: