Friday, July 5, 2013

Alhamdulillah...:)

Assalamualaikum...
hai semua... Sudah sebulan lebih aku bergelar sebagai staf kat sini. Seronok ada, letih pon ada. Macam-macam berlaku dalam masa sebulan lebih ni. Tapi tak nak laa cerita yang sedih-sedih. Biarlah kita share benda yang menyenangkan hati je. FYI, 1st july baru-baru ni my birthday (saja nak heboh-hebohkan..hahahhahaha) Thanks pada yang wish kat fesbuk, sms n ada jugak yang kol..Paling terharu sekali my mum n adik kol pagi-pagi semata-mata nak wish besday ak..(tetiba rasa nak nangis..tacing plak ai..)

Dan yang paling hepi lagi, baru je masuk keje sebulan lebih, kami yang staf2 baru ni dapat gaji. Alhamdulillah... Syukur sangat. Disebabkan dah dapat gaji, kami pun plan laa nak buat makan-makan sket kat department tu. Org kata baru laa berkat..huhu.. Jamuan tu kami buat semalam (4julai). Menu pd hari tu, Nasi kukus, ayam goreng berempah.



antara staf kt jabatan kami. Alhamdulillah, semua kenyang..:)

Tak lama lagi bulan puasa. So, korang dah ready ke? Aku terlebih hepi ni sbb dapat cuti.. So dapatlah balik kg. Sambut puasa dengan family terchenta..Walaupun tahun ni tak dapat nak buat besday party mcm thn2 lalu (n langsung xdpt adiah...so sad..:(...) tapi aku tetap hepi, sbb orang2 yang aku sayang egt besday aku..thanks semua...

Kali ni entry pendek je..sebab mata dah penat menahan ngantuk ni. Walaupun esok cuti, tp ada benda yang nak disetelkan.. Dikesempatan ni, aku nak wish Salam Ramadhan pada semua org islam di dunia. Tetapkan target anda pada bulan berkat ini. Perbanyakkan ibadah...pesanan tuk diri sendiri jugak..:)


LOTS OF LOVE

No comments: