Monday, February 17, 2014

Idea...Idea...

Salam sayang semua. Blog ni macam tak berapa nak hidup je kan. Sejak kerja ni, memang jarang bukak. Rindu zaman-zaman belajar dulu, ada je benda nak update, ade je benda nak share n ade je masa nak mengadap lappy. Dah nama pun student, laptop ni kire teman baik laa sebab selalu online.hehehe...

  Baru-baru ni, aku ade laa berblogwalking setelah sekian alam x buat. Ada terjumpe satu blog ni. Bloggernye seorang penulis novel. Sesiapa yang memang giler novel mungkin kenal ngan insan ni. Aku tak berapa giler novel tp bole laa sket2..hehe.. Dia ada buat pertandingan cerpen. Dah mcam zaman-zaman sekolah dulu je. Aku memang minat sangat reka-reka cerita ni cuma susunan ayat tak berapa nak menjadi, tu yang hajat selalu tak kesampaian. kalau tak memang dah jadi penulis novel dah aku ni.kuikuikui....

  Sekarang tengah perah otak mencari idea. Memang teringin benar nak masuk contest ni. Tak kesah menang ke tak, janji puas hati dapat share karya dengan seorang penulis novel. Dorang of cos laa banyak ilmu pengetahuan dalam bab-bab novel ni, aku nak jugak tahu tahap cerita, gaya penulisan aku ni. Mana laaa tau kan.. Kalau menang, Alhamdulillah. Rezeki semua ALLAH yang tentukan.:)

So, sesiapa yang rasa berminat nak jugak tulis cerpen ni bolehlaa tengok syarat-syarat kat blog ni.


Tarikh tutup 5hb mac ni tau. so masih sempat lagi buat sape-sape yang nak join tu..so, goodluck n wish me luck too..:)

LOTS OF LOVE

 

No comments: